marți, 19 iunie 2012

Cu masina in vacanta

Publicat de Roxana la 6/19/2012 12:47:00 p.m.
 Tocmai ne-am intors din vacanta. Am fost in Italia, la Bibione. Cu aceasta ocazie am vizitat si Venetia.
Am stat la vila Capistrano 4 stele, un apartament cu 2 camere, cu toate dotarile: tacamuri,vesela,oale, cuptor cu microunde, plita, frigider, terasa, gradina si piscina.
Daca mergeti in Italia, va recomand sa alegeti minim 4 stele.

Pentru noi varianta cea mai usoara si confortabila de a pleca in vacanta este calatoria cu masina.
Preferam masina din cauza bagajului foarte mare ce trebuie sa-l luam cu noi si a independentei.
Copilasii nostri sunt obisnuiti cu drumurile, nu exista sfarsit de saptamana sa nu plecam undeva mai aproape sau mai departe de casa. In ultimele 3 saptamani am facut 4000 de km cu masina.
Din Oradea pana la Bibione am facut 10 ore cu tot cu opriri.

Cand trebuie sa plecam undeva, cel mai greu imi este sa fac bagajul. Nu imi lipseste niciodata:

1. Trusa de prim-ajutor - care contine: termometru, antitermice (Nurofen, Panadol, supozitor paracetamol - toate 3, pentru cazul in care vomita ii pun supozitor, sau daca febra e mare si apare la 4 ore ii dau alternativ Nurofen si Panadol),sirop tuse, smecta, debridat, plasturi, dezinfectant, comprese sterile, saruri de rehidratare, crema protectie solara.
2. Aparat pentru tantari/spray anti-insecte.
3. Pampers, servetele umede si uscate
4. Protectie saltea -paturite impermeabile de la Happy
5. O lenjerie de pat - in caz de accident umed noaptea :)
6. Jucriile preferate
7. Mancare - cum fetita are doar 8 luni, am preferat sa ii fac mancarea de acasa (nu prea apelez la mancarea din comert, la borcanel). Ne-am cumparat lada frigorifica electrica, ce se conecteaza la priza din masina. Am fiert legumele, carnita, am pregatit portiile si le-am inghetat, apoi le-am pus in lada. Am ajuns la destinatie cu mancarea inghetata.
8. Rontaieli: fructe, biscuiti, etc.
9. Apa, atat pentru drum cat si pentru acolo. Stiu ca apa se gaseste peste tot, dar daca aveti loc in masina nu strica sa va luati ceva rezerve.
10. Bere - ca sa nu-i uitam si pe parinti :) Am observat ca bautura e destul de scumpa.
11. Hainute multe, copiii mici se murdaresc usor, au nevoie de mai multe schimburi.
12.Prosoape pentru plaja si hotel ( eu nu am incredere in prosoapele de la hoteluri ), gel de dus, sapun, sampon.
13. Jucarii pentru nisip (daca mergeti la mare)
14. Carucior / tricicleta / bicicleta
15. Un rucsac in care am pus niste schimburi si ceva de mancare cand mergeam sa vizitam.
16. Dvd auto portabil si desenele preferate - il recomand la drumurile lungi si nu numai. Am inteles ca ajuta si copilasii care au rau de masina. Noi avem unul cu 2 monitoare, l-am cumparat din Carrefour, in jur de 400 lei, citeste orice format, nu doar dvd-uri originale.

Sursa foto
Cam acesta a fost bagajul nostru. Pe drum copilasii dorm, se joaca, mananca, se uita la desene. Fiecare in scaunelul lui. E regula si ei stiu asta. Foarte rar sa intampla sa o mai iau pe fetita cate putin in brate. Daca nu mai are rabdare, preferam sa oprim si sa facem o pauza.

Intr-o alta postare va voi prezenta cateva idei de jocuri pentru copilasii mai mari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez