luni, 18 iunie 2012

Ne-am intors din vacanta

Publicat de Roxana la 6/18/2012 04:44:00 p.m.
S-a terminat vacanta noastra. Ne-am intors cu energie si chef de viata.

Am fost la mare in Italia, in Bibione. Ne-am indragostit de aceasta statiune. E foarte frumoasa. Voi reveni cu detalii despre statiune, cazare si preturi, imediat ce am putin timp liber. Acum suntem ocupati  cu despachetatul.Cu doi copilasi la bord, am luat aproape toata casa in vacanta :)

Am observat ca nu am facut fotografii in statiune.Nu va pot arata statiunea. Insa va arat ceva ce puteti intalni cand mergeti la plimbare: soparle. Noi ne-am bucurat tare mult ca le-am vazut in mediul lor natural. Pe nepregatite am avut o mica lectie de zoologie.



10 comentarii:

  1. Welcome back, ne-a fost dor de voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ati revenit! Si noi am planificat pentru aceasta vara tot Bibione! Este o statiune super pentru copii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut tare mult statiunea si plaja.Cu siguranta ne vom intoarce acolo.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Ce mult ma bucur sa va regasesc. Si mie mi-a fost dor de voi. Am ratat aniversarea ursuletului mai mic, cu intarziere ii urez La multi ani, sa creasca mare, voinic, voios!

      Ștergere
  4. Multumim tare mult , Roxana!!
    Ce mult mi-ar placea si mie sa merg in Italia...si mai ales sa mananc o felie din pizza lor...a propos, ati mancat pizza acolo? :)e chiar asa de buna precum spun ei ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mancat pizza si a fost tare buna si ieftina,undeva la 15 euro una mare, din care am mancat 5 persoane.
      Inghetata iarasi era foarte buna si mult mai ieftina decat la noi,un glob era 1 euro, dar globul lor era cat 3 ale noastre, iar la noi unul e 3 lei.
      Am intalnit si multi romani care lucrau acolo. Era comic, intram in magazin si intrebam daca inteleg engleza si mi se raspundea in romana :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez