miercuri, 26 septembrie 2012

Activitati dupa gradinita

Publicat de Roxana la 9/26/2012 01:41:00 p.m.
Iata-ne si in a doua saptamana de gradinita. Am inceput cu veselie si nerabdare. Suntem foarte fericiti ca lui David ii place in colectivitate.

Activitati educative nu prea am mai facut cu David, m-am gandit sa nu-l obosesc seara cand ajunge acasa. Pentru un copilas de varsta lui, agitatia si galagia de la gradinita poate fi foarte obositoare.

Insa, surpriza!! David mi-a cerut sa facem joculete. Cum nu am putut face altceva decat sa ma conformez, am scos din dulap gentuta ( busy bag ) special pregatita pentru astfel de momente.

L-am lasat pe el sa aleaga cu ce vrea sa se joace. A ales sa grupeze pe marimi animalutele de la zoo.

Am povestit despre animalute, unde traiesc ele, ce mananca.

Apoi a sortat si construit un turnulet 2D, il gasiti aici.


Am trecut in bucatarie, unde m-a ajutat cu taiatul castravetilor murati. Pentru a taia a folosit un cutit de friptura. A curatat si morcovi, pe care, ca un iepuras, ront-ront i-a mancat.



Dupa ce am mancat a vrut sa pictam, ii place tare mult sa picteze. Iar inainte de nani, am citit cartea cu Pinochio, primita de la bunicii paterni.


Un comentariu:

  1. Ce baietel harnic!!
    Imi place ideea cu turnul roz, sa stii ca nu o observasem pe site-ul cu printables Montessori, o sa il printez si eu. Mi-ar fi placut mult un turn roz adevarat :) dar ne multumim cu cel care il avem, asemanator, tot din lemn, cu animale pe el.
    Mult succes la gradi pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez