marți, 6 ianuarie 2015

Ingeras - ornament pentru brad

Publicat de Roxana la 1/06/2015 02:51:00 p.m.
Bine v-am regasit! Va dorim sa aveti un an plin cu bucurii, iubire si multa, multa joaca!

Chiar daca au trecut sarbatorile vreau sa va arat cateva decoratiuni ce le-am facut noi pentru bradut, poate va vor fi inspiratie pentru anul acesta :)

Incep cu un ingeras, ce noua ne-a placut enorm de mult! Se face foarte usor.

Materiale necesare:

- o margeluta din lemn
- servetel alb
- pene ( noi am avut de la o gaina de la tara, dar sunt si de cumparat, seturi creative de la Daco de exemplu )
- sarma plusata glitter



In bila de lemn am bagat sarmulita plusata, la un capat am facut un cerc - acesta fiind cununa ingerasului, la celalalt capat am facut un nod pentru a fixa bila.

Servetelul l-am desfacut si l-am strans incretit in jurul sarmulitei - acesta fiind corpul ingerasului.
L-am fixat cu o alta sarmulita, apoi am lipit capetele.

Penele le-am introdus in servetel, in partea din spate a ingerasului - acestea fiind aripile.

Gata ingerasul! Extrem de usor si cu materiale simple. Rezultatul e magnific!

Pentru ca nu am poze din timpul executiei, am pus linkuri in postare ca sa va dati seama mai exact ce materiale am folosit. 

Un comentariu:

  1. La multi ani :)
    Cat de dragalas e ingerul! Am facut o notita mentala pentru anul viitor

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez