joi, 26 ianuarie 2012

Album cu amintiri

Publicat de Roxana la 1/26/2012 12:21:00 p.m.
De cand eram insarcinata cu David am descoperit aceste albume. Primul  cumparat a fost Albumul sarcinii. Acolo am notat, in fiecare saptamana, cum decurgea sarcina, am pus pozele de la eco si la final am scris povestea nasterii. O amintire nepretuita. Cand l-am nascut pe David, am cumparat albumul bebelusului.  Natalia are deja 2 ( primite cadou ).
Pentru ca mie, ca mama, imi plac atat de mult, m-am gandit ca e cel mai frumos cadou pentru un bebelus. Prietenii nostri dragi, Mihaela si Iustinian, au o fetita superba. Abia asteptam sa mergem in vizita, sa facem cunostinta cu printesa Antonia. Pentru ea, am cumparat albumul De la scutece la scoala . De aici il puteti cumpara cel mai ieftin, la jumatate de pret fata de magazin.
Ce credeti, le-am luat si la copii mei cate un exemplar de fiecare :)
Cateva poze:

Dupa cum vedeti, nu lipsesc prietenii lui David : ursul, ee (broscuta ) si albina.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez