marți, 31 ianuarie 2012

Capacele si sticlute

Publicat de Roxana la 1/31/2012 06:09:00 p.m.
Prima activitate de azi a fost un joc de potrivire. Am cautat toate sticlutele ce le aveam prin casa. Le-am spalat si le-am pus pe o tava. David trebuia sa gaseasca capacul potrivit pentru fiecare sticluta. Printre sticlute, am pus si un rimel, un fard, un fond de ten si un ruj. Fardul l-a captivat cel mai tare. A desenat cu el, l-a mirosit, a denumit culorile, le-a numarat  (avea 4 culori: maro, albastru, alb si mov).
David a imbunatatit putin jocul adaugand ceva in plus. A luat cea mai mare sticla si a umplut-o cu bucati mici de hartie.
Aceasta activitate l-a ajutat pe David  sa invete cuvinte noi, am recapitulat numerele, culorile, notiunile mare-mic, inchis-deschis.
Totodata, activitatea ajuta la dezvoltarea musculaturii mainii, a  motricitatii fine si la coordonarea mana-ochi.




4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez