miercuri, 25 ianuarie 2012

Tabla magnetica

Publicat de Roxana la 1/25/2012 03:29:00 p.m.
Citind blogul Ralucai, mi-am adus aminte de o activitate ce am facut-o cu David, pe vremea cand invatam alfabetul.
Pe tabla magnetica, am scris un grup de litere, le-am repetat aleatoriu. David trebuia sa-mi spuna ce litere sunt pe tabla si sa le stampileze, fiecare litera cu cate o sampila.
          
In plus, l-am rugat sa-mi zica un cuvant cu fiecare litera de pe tabla. A fost un pic cam mult pentru el, dar  impreuna am reusit sa gasim cuvintele.

In acest mod, am recapitulat numerele,

apoi formele:
Sper sa va fie de folos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez