joi, 8 noiembrie 2012

Castigatorul concursului Balul Florilor

Publicat de Roxana la 11/08/2012 10:22:00 p.m.
Sunteti curiosi sa vedeti cine va intra in posesia cartii Balul florilor?
Si eu sunt nerabdatoare sa aflu :)

Inainte de a afla castigatorul, vreau sa va multumesc pentru ca ati dat curs invitatiei mele la concurs si sa va zic ca in curand voi avea o alta surpriza pentru voi. Ca sa aflati despre ce este vorba trebuie doar sa ne urmariti in continuare.

Revenind la concurs, comentarii am primit atat pe blog cat si pe pagina de facebook.
Aceasta e lista participantilor:
1. Raluca
2. Vienela
3. Ursuleti Nazdravani
4. Lacrima
5. Ani Sandu
6. Claudette
7. Ligia
8. VioricaI
9. Eshgheman
10. Ole
11. Emella Ivan
12. Tabita C
13. Anca
14. Adriana
15. Miha.S
16. Ana Marinescu
17. Miha1404
18. In bucataria mea
19. Pitici dar Voinici
20. Casa din camp
21. Gyorgy Ludovica
22. Iulia S
23. Luckyrock
24. Emilia Gheorghe
25. Flori de mandarin
26. Ramona R
27. Mihaela Pop
28. Adina
29. Anca D
30. Bianca Roxana
31. Amalia P
32. Mihaela
33. Kovacs Raluca
34. Sinziana Badea
35.Mihaela Margareta Dejeu
36. Ioana Dumitru
37. Andreea Ftk
38. Lutescu Liliana
39. Tanase Iana Ingrid
40. Emella Navi
41. Carmen Daniela Szelmenczi
42. Miha Suciu
43. Anna Desmouettes
44. Kinga Nete
45. Diana Povara Dragos
46. Rita Cocheci
47. Simona Geangu
48. Doina Schlupek
49. Paula Cojoc
50. Cerasela Mihaela Goidescu
51. Sucala Andreea
52. Daianu Silvia
53. Mujgan Kirmizigul
54. Ana Balmus
55. Luci Marasescu
56. Anca Deak
57. Stan Roxana
58. Cristina Monica Losonti
59. Mischie Madalina

Random ne zice ca numarul 52 e castigatorul, mai exact Daianu Silvia.

Felicitari Silvia! Te rog sa-mi trimiti un e-mail (gasesti formularul pe pagina Contact) cu datele tale: nume, prenume, adresa completa.

Confirmarea castigarii concursului se face in maxim 7 zile. Daca nu primesc un raspuns in acest interval, voi desemna alt castigator.




4 comentarii:

  1. Felicitari vin si eu sa zic celei care a castigat cartea. Sa se bucure de ea impreuna cu copilul.
    Si noi am citit-o si ne-a placut. e o carte cu invataminte pe placul meu

    Am urmarit concursul dar n-am participat ptr ca nu am facebook. in ultima vreme cochetez si eu cu ideea asta. insa mi-e un pic jena ca o sa imi prind urechile prin facebook, sau n-o sa am timp sa ma ocup de ea pagina :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce blog vesel si dragut,si interesant ai! :)
    Ce carte frumoasa pare asta :)
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc celor care m-au felicitat!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez