vineri, 30 noiembrie 2012

Felicitare handmade

Publicat de Roxana la 11/30/2012 12:16:00 p.m.
Foarte simplu de facut si de mare efect sunt felicitarile facute acasa. Cu ajutorul lor puteti personaliza cadoul celor dragi. Sigur vor fi apreciate.


Felicitare bradut


Materiale necesare:
-inimioare din spuma (pot fi si din hartie ), de dimensiuni diferite.
-o steluta din spuma
-adeziv pentru tehnica servetelului
-margelute
-lac de unghii cu sclipici
-carton alb

Prima data am indoit cartonul in doua, formand felicitarea.  Pe carton am lipit inimioarele, una peste alta, formand un bradut. Trunchiul e dintr-o inimioara  maro, decupata. Am pus steluta in varf si am dat-o cu lac de unghii cu sclipici.

Bradutul l-am uns cu adeziv si am presarat margelute colorate. Sa nu va speriati, bradutul nu va ramane alb de la adeziv, acesta cand se usuca devine transparent.



Urarea am scris-o prima data cu un creion, apoi pe fiecare litera am pus adeziv si margelute.

Din neatentie, am facut literele prea mari, nu mi-am dat seama decat dupa ce am lipit margelutele.
Poate era mai bine daca lasam doar bradutul, fara urare.

Aceasta felicitare va ajunge la cineva foarte drag mie, o mamica deosebita, pe care o admir foarte mult.  Sper din suflet sa ii placa.





10 comentarii:

  1. Super, super! Imi place mult de tot. Inca o idee pe care as vrea sa o incerc, multumim :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Roxana, felicitarea arata minunat! Esti fantastica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, am avut multe emotii si inca mai am...o sa vezi tu de ce :) Iti multumesc pentru cuvintele frumoase! Pupici

      Ștergere
    2. Roxana, emotiile tale nu au fundament...felicitarea este ca o bijuterie, ce ii va ramane micutei mele ca amintire de la impliniea a 4 anisori.
      Te imbratisam cu mult drag si iti multumim din suflet, ai vazut cat de mult o pretuim, a stat tot timpul alaturi langa cadourile facute de mami, alatri de felicitarea de la noi!

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa, asteptam sa creasca Antonia sa facem si noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, multumesc! Abia astept sa ne vedem :) Ne este dor de voi!Va pupam.

      Ștergere
  4. Arata superb felicitarea, nu te necaji cu literele, stiu ca esti pefectionista dar frumusetea unei felicitari facute artizanal consta tocmai in acele tuse imperfecte care ii dau suflet. Ai avut ceva rabdare la margelutele alea si asta valoreaza mai mult decat orice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, ai dreptate!In tot ce fac pun mult suflet si imi doresc sa iasa cat mai frumos :) Multumesc mult, mult pentru apreciere:)

      Ștergere
  5. a iesit frumoasa.:)
    nu deranjeaza scrisul [ori marimea lui], asa ca nu-ti face probleme.:)

    e interesanta ideea de brad din inimi.
    multumim pentru recomandare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez