miercuri, 28 noiembrie 2012

Ne pregatim de Sarbatori

Publicat de Roxana la 11/28/2012 10:12:00 a.m.
Facem cadouri, le impachetam frumos, le etichetam, o parte le trimitem prin posta, o parte le punem in bagaj si le ducem cu noi in celalalt capat al tarii, asa ne pregatim noi de sarbatori.

Sa daruiesti poate fi mult mai frumos decat sa primesti. Aceasta e esenta Craciunului, sa oferi bucurie altor oameni. Nu conteaza valoarea cadoului, important e gestul, faptul ca te-ai gandit la acea persoana.


Anul acesta, unele cadouri am preferat sa le facem noi. Sa le personalizam. Inca mai avem multe de facut. Pe masura ce le terminam, voi veni cu poze sa va aratam si voua, poate veti gasi inspiratie.

Cu pasta modelatoare fimo am personalizat tacamuri, azi va arat poze cu Hello Kitty:



 Bentita din dantela elastica, accesorizata cu un nasturel facut din pasta fimo :



 Colier cu pandantiv in forma de floare, Craciunita, realizat tot din pasta modelatoare fimo:







22 de comentarii:

  1. Ce creatii frumoase si clare ai reusit sa faci cu pasta modelatoare! Super!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe, Roxana!!! esti o adevarata sursa de inspiratie, ai maini de aur- felicitari din toata inima, ce mult se vor bucura cei ce le vor primi!

    RăspundețiȘtergere
  3. au iesit suuuper tacamurile , Roxana! daca as avea un cuptor am face si noi. Sotul se tot uita pe fb la cei care fac tacamuri personalizate si-mi spunea ca si el s-ar pricepe sa faca asa ceva (el se descurca ff bine si la desen si la modelat). Psta aceasta se pune la cuptor,, nu?
    imi plac mult toate cadourile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coca, multumesc! Aceasta pasta se coace la cuptor. Nu aveti deloc cuptor? Poate fi si pe gaz si electric, nu conteaza. Eu le fac la cuptorul cu convectie, setez exact temeperatura si nu am probleme, sa se arda sau sa nu se coaca.

      Ștergere
  4. Roxana, bine ai revenit!
    Foarte frumoase creatiile voastre! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt frumoase.:)

    bine ai revenit!
    sper ca ti-a prins bine pauza.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt foarte frumoase! spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce idee buna, sa daruiesti lucruri facute de tine. Si eu voi face la fel, atat cel care daruieste (in cazul acesta, eu) cat si cel care primeste se vor bucura mult mai mult. Nu stiam ca exista dantela elastica, o sa caut si eu pentru betite, arata foarte delicat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai da sunt foarte frumoase linguritele.
    si bentita.
    si pandativul.
    frumoase frumose. sigur vor aduce bucurie celor ce le vor primi.

    mi-ai adus aminte cu ocazia asta ca am si eu o cutie cu fimo in camara care asteapta din vara sa fie folosita.. :/
    poate poate ii vine randul acum de sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sakura, multumesc, multumesc, multumesc :)
      Neaparat sa incerci! Satisfactia e imensa cand vezi ce poti face :) Eu asa ma relaxez cand lucrez cu fimo. Imi place mult, mult.

      Ștergere
  9. Roxana, sunt superbe darurile tale !Spor mult!
    Imi pare atat de bine cand vad ca suntem mai multe care facem acest lucur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Adela! Cadourile facute acasa sunt deosebite, chiar daca nu ies perfect :)

      Ștergere
  10. Multumesc foarte mult pentru cadouri!!
    Intradevar sunt extraordinare!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez