joi, 14 martie 2013

Sensory bin - In parc

Publicat de Roxana la 3/14/2013 05:54:00 p.m.
Mai avem inca doua saptamani de stat in casa, pe motiv de varicela. E foarte greu si pentru mine si pentru copilasi.  Am vrea sa iesim afara, sa alergam, sa ne bucuram de soare, sa cautam gaze, sa ne jucam in nisip, sa ne dam in hinta.

Daca in parc nu putem merge, vine parcul  la noi :) Azi am construit un parc, nu pentru copilasi, ci pentru familia de papusi. Intreaga familie: mama, tata, bunicul, bunica, surioara si fratiorul au iesit la joaca in parc. Au avut nisip, hinte, tobogane, bancute, iarba, umbra de la copaci. S-au distrat de minune.


Am cautat o cutie mare, in care am pus nisip facut in casa, acelasi nisip ce l-am facut aici, s-a pastrat foarte bine, l-am tinut intr-o punguta in dulap.


Din cuburi, un ou cu surprize, sfoara si un bat subtire am construit doua hinte.


Toboganul l-am facut dintr-un tub de la hartia igienica. L-am taiat in doua, partile le-am lipit pe spate cu banda adeziva, apoi l-am imbracat in folie de aluminiu si tot cu banda adeziva l-am lipit de scari. Scarile le-am construit  din cuburi.

In parc am mai pus si cateva bancute, o invartitoare si un balansoar.


Ca sa fie tabloul complet, am facut si un spatiu verde, unde bunicul a stat pe bancuta, la umbra copacilor.


Pentru iarba am folosit orez vopsit, acelasi orez de aici.
Am construit si o sosea, pe care sa mearga masinile.


10 comentarii:

  1. Esti foarte creativa, Roxana!!!Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee frumoasa ai avut. Imi place foarte mult cum a iesit. Ce bine s-a pastrat "nisipul" cel facut de noi l-am aruncat, râncezise :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al nostru nu si-a schimbat deloc mirosul si nici textura :) L-ai facut cu ulei de bebe sau ulei alimentar?

      Ștergere
  3. Roxana, e atat de frumos! Trebuie sa ma mobilizez si sa ii fac si eu lui S. asa ceva, arata super si e o sursa nesfarsita de joaca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa, sigur ii va placea! Sa pui un cearsaf mare sub cutie, ca sa eviti murdarirea in exces :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez