luni, 4 martie 2013

E vremea de culcare, micutule! ed. InfoDar

Publicat de Roxana la 3/04/2013 02:45:00 p.m.
Cand am deschis aceasta carte am ramas muta de uimire, frumusetea ilustratiilor m-a facut sa plang de bucurie. Cine iubeste cartile stie despre ce sentimente vorbesc :)


Desenele sunt picturi mari, cat toata pagina, ce te invita sa visezi, sa intri in lumea animalelor, sa iti imaginezi cum e sa alergi prin padure, sa te ascunzi dupa copacii cei grosi sau in iarba cea inalta, ori sa stai sa asculti linistea apei. Ai senzatia ca poti simti pufosenia blanitei animalelor.


Cartea are copertile cartonate, paginile sunt lucioase cu text putin.
Povestea e usoara si educativa, despre un pui de vulpe care e necajit ca toti prietenii lui incep joaca tocmai cand el trebuie sa mearga la culcare.


La fel ca si in cazul copiilor, puiul de vulpe nu vrea sa mearga la culcare, el vrea sa mai stea sa se mai joace putin. Cu acordul mamei, puiul de vulpe pleaca sa-si caute parteneri de joaca.


Insotind puiul de vulpe in aventura sa, cunoastem care animale sunt diurne si care sunt nocturne.
Animalele diurne sunt cele care sunt active ziua si dorm noaptea ( la fel ca oamenii ), iar animalele nocturne sunt active noaptea si dorm ziua.



 Extrapoland E vremea de culcare, micutule! e o poveste plina de iubire si blandete, asa cum ar trebui sa fie toate relatiile dintre parinti si copiii lor.


Povestea a fost pe loc indragita de copilasii mei. Am citit-o de nenumarate ori si la somn si in timpul zile, ori de cate ori isi aminteau de carte.

Aceasta carte minunata a oferit prilejul perfect de a aprofunda cunostintele lui David privind lumea animalelor.
I-am facut cateva fise cu animale diurne si nocturne, le-am scos la imprimanta si le-am plastifiat.
Am vorbit despre fiecare categorie in parte, ce inseamna animal diurn sau nocturn si am impartit animalele in functie de aceste doua categorii.


 Va recomand din suflet sa aveti aceasta carte minunata!

17 comentarii:

  1. Cat de frumoasa e!

    Inteleg perfect sentimentul, am trecut prin asta cand am primit Guess How Much I Love You :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultima perioada am descoperit carti atat de frumoase, la preturi decente. Sunt sigura ca sunt multe altele la fel, dar descrierea oferita de edituri e atat de sumara :(

      Ștergere
  2. Ce carte minunata! Cat de mult mi-ar placea... deocamdata stopez cumparaturile de carti, trebuie sa le exploram pe acestea pe care le-am primit acuma. Dar o trec pe lista. Imi place si activitatea voastra, cum ai spus si tu, e bun prilej, si curand trebuie sa vorbim si noi despre animalele nocturne.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si lista noastra e luuuunga! Profit la maxim de reduceri, atunci cand apar.

      Ștergere
  3. Ce carte frumoasă! Mulțumim de recomandare. De unde ai luat-o? Se găsește în librării?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, sigur se gaseste si in librarii. Eu comand cartile online, in special cand sunt reduceri. E mult mai avantajos asa. Timp nu am sa merg prin librarii, deci cumparaturile online, cu plata ramburs, sunt solutia cea mai buna pentru mine. Aceasta carte am luat-o de pe Librarie.net

      Ștergere
  4. Ce frumoasa este cartea! Multumim de recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  5. E superba cartea- in stilul si de la aceeasi editura ca "Un prieten ca tine" despre care povesteam eu zilele trecute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Raluca! E exact la fel. Noi le avem pe toate si le iubim nespus. As putea spune ca sunt cele mai frumoase carti din biblioteca noastra, au si morala, iar povestile sunt frumoase, linistite.

      Ștergere
  6. are cumva și ceva sfaturi pentru culcat devreme puiuții? că noi avem problema asta în fiecare seară..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, Alexandra, nu are sfaturi de adormit micutii. Ce ti-as recomanda eu e sa incerci in fiecare seara sa scazi cate 5 minute, pana ajungeti la o ora rezonabila. O alta idee ar fi sa va formati o rutina, in fiecare seara sa faceti la fel, de exemplu: baita, spalat dintisorii, povestea de seara si bagatul in pat. Incercati cu 2 ore inainte de nani sa aveti activitati linistite, sa nu se agite. Noi asa procedam si nu avem probleme :)

      Ștergere
  7. Cartile de la editura InfoDar sunt superbe, avem si noi una.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Laura, toate sunt superbe, ti le recomand si pe celelalte. Merita sa le aveti!

      Ștergere
  8. Buna ziua, VA rog frumos sa ma ajutati daca se poate sa gasesc si eu aceasta carte superba, am tot cautat-o dar nu am Mai gasit-o...
    Va multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In librariile online apare cu stoc epuizat :( Incercati in librariile din oras, e foarte probabil sa o gasiti. Va doresc succes!

      Ștergere
  9. Am găsit-o la librarie.net, alături de cartea o zi de iarna și o noapte cu ninsoare :)
    Vă mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez