miercuri, 6 martie 2013

Spalatorie auto

Publicat de Roxana la 3/06/2013 10:54:00 a.m.
Ca orice baietel si David e pasionat de masinute. Impingand masinuta pe covoras a invatat foarte usor regulile de circulatie.
Cand merge tata sa spele masinile, merge si David. E fascinat de spalatoria auto, cea cu perii. Ii place sa stea in masina si sa vada cum este masina spalata.
Cum si masinile lui sunt murdare, "au microbi", a trebuit sa ne facem o spalatorie acasa, neaparat una cu perii.

Am avut nevoie de:
- o cutie de pantofi
- un tub de la hartia igienica
- un tub de la folia alimentara
- carton colorat
- hartie transparenta
- lipici

Am folosit cutia fara capac. Am taiat cele doua laturi inguste, acestea fiind caile de acces in
spalatorie.

Din hartia transparenta am facut doua perdelute franjurate, ce le-am lipit la ambele usi.
Tubul de la hartia igienica l-am taiat in doua, ca sa arate ca periile de la spalatorie am lipit carton franjurat.

Am lipit cele doua perii, in paralel, in interiorul cuti.


 Tubul de la folia alimentara l-am imbracat tot in carton franjurat si l-am pus pe orizontala in cutie.


Foarte multe indicatii tehnice am primit de la David, el stia mai bine ca mine cum arata o spalatorie auto cu perii.

Cand a fost gata ne-am dat seama ca spalatoria noastra nu are un banner, prin urmare am desenat o masinuta fericita.


10 comentarii:

  1. Esti geniala, ti-a iesit superb spalatoria!

    RăspundețiȘtergere
  2. Zici de mine ca sunt harnica... uite la tine cat de ingenioasa esti ;) imi place foarte mult spălătoria voastră, i-aş spune lui Bea sa trimită puţinele maşinuţe pe care le are la spalatoria voastra :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era de foarte mult timp pe lista, abia acum am reusit sa o facem. Va asteptam cu drag :)

      Ștergere
  3. Ce tare! Super faina a iesit spalatoria, mai ca as veni si eu ca si masina mea are nevoie de o spalare :) .

    RăspundețiȘtergere
  4. A iesit super spalatoria, Roxana, esti geniala! Spor lui David :)si sper ca te simti mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte ingenios! noi sintem fani ai folosirii rolelor de la hartia igienica, vom folosi ideea

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! Ce frumos. Fiindca mi-am luat pantofi am o cutie si o sa fac si eu o spalatorie! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos! O sa facem si noi fiindca avem cutie de pantofi. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Original, ingenios si dragut. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez