luni, 14 octombrie 2013

Borcanasul Costumat

Publicat de Roxana la 10/14/2013 05:14:00 p.m.
"Borcanasul Costumat" e invitatia la concursul de Halloween, oferita de echipa HaiLaGradinita si Play Smart.
Am dat si noi curs invitatiei si iata ce ne-a iesit:


Am folosit un borcan obisnuit, cred ca am avut mustar in el :) David l-a pictat cu acrilice in interior.



Eu am avut de facut partea mai migaloasa. Am desenat si decupat o imagine foarte sperioasa...este, nu-i asa? :))

Am folosit hartie alba. Dupa ce am decupat modelul, l-am vopsit cu negru. Cand a fost uscat l-am lipit pe exteriorul borcanului cu aracet.

Am pus o lumanare in interior si gata felinarul nostru. Chiar e de mare efect!



Deja David si-a exprimat dorinta de a mai avea cateva modele :)

Inspiratia mea a venit de aici, intrati sa vedeti mai multe modele.


6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez