marți, 8 octombrie 2013

Copacei frumos mirositori - Handprint Art

Publicat de Roxana la 10/08/2013 03:52:00 p.m.
Am facut deja o traditie ca in fiecare an sa ne facem cate o amintire frumoasa, folosind tehnica Handprint Art.
Vedem evolutia copiilor in fiecare an, cat au crescut. In plus, e si o provocare pentru mine,  incerc sa ma tin de o anumita tema: copacii. In timp, cand voi fi pus toate ideile in rama, voi avea nevoie de multa imaginatie :)

Anul trecut am facut acest tablou, inspirata fiind de alte mamici.

Anul acesta inspiratia a venit la o cana cu ceai :)  V-ati dat seama? Am folosit menta si teiul pentru a decora tablourile.

I-am ajutat pe copilasi sa-si faca amprenta manutei pe foia de desen.


Cu o pensula am aplicat aracet, peste care ei au presarat frunze de menta si flori de tei uscate.

David
Natalia
Cu manutele au presat bine, apoi le-am lasat la uscat.

David
Natalia
Dupa ce s-au uscat, am scuturat surplusul si le-am inramat. Asa arata tablourile noastre:

David
Natalia
Le-a placut mult de tot activitatea. A fost si o buna ocazie sa-i arat lui David ca menta e o planta si teiul un copac. Am servit si un ceai foarte aromat


Oare sa va arat cum a ajuns casa noastra dupa activitate? Nu as vrea sa va sperii :) Vina imi apartine...copiii mei sunt foarte inventivi si nu pot rezista rugamintilor de a-i lasa sa se joace si altfel decat le propun eu.
In acest caz, le-am dat cate o lingurita si recipiente pentru a gati. L-au hranit pe Elmo :)


Privind partea buna, pentru fetita a fost o excelenta activitate de transfer.


Va arat doar atat, aici doi pisoi s-au urcat pe masa. Ce e pe masa e si sub masa, la dezordine ma refer :)





The Weekly Kids Co-Op

8 comentarii:

  1. Minunat...felicitari prichindeilor..iar mamei ii vom sugera sa nu se supere de dezordinea ce se afla in camera,cu siguranta vei avea si ajutoare la facut curatenie...o idee buna sa-i invatam pe cei mici sa ajute mamicuta lor.Din partea lui George primit o nota mare..,mereu apreciem lucrarile altor copii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet pentru aprecieri :) Sa stii ca nu m-am suparat de dezordine, sunt obisnuita :))

      Ștergere
  2. super ideea! imi place ca faceti asta in fiecare an!
    Noi am facut anul trecut cu orez....daaar...orezul nu ramanea lipit bine....nu i-am mai putut tine in casa ::(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai lipit cu aracet? Foloseste aracet industrial (cel la litru) si pune un strat mai gros. Si noi am facut un craft - o floare cu orez. A iesit foarte rezistent.
      Inca un secret descoperit din greseala :) Am lasat borcanul cu aracet cu capacul deschis, aracetul s-a ingrosat putin. Am observat ca e mult mai ok asa gros, ofera mai multa rezistenta in crafturin de acest gen. Cand vreau sa fac altceva il diluez cu putina apa.

      Ștergere
  3. super activitate, si tablourile minunate!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce distractie! Foarte frumosi copaceii!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez