miercuri, 2 octombrie 2013

Curatenie de toamna...la ferma

Publicat de Roxana la 10/02/2013 08:14:00 a.m.
Am redescoperit plastilina, dupa ce a stat uitata cateva luni intr-o cutie. Daca tot a plecat vara, in amintirea ei, facem multa, dar multa inghetata...din plastilina, desigur.

Intr-o zi, am indraznit sa ies din sfera cofetariei si sa ma aventurez in aria agriculturii, mai exact le-am propus copiilor sa ne adunam toate jucariile care ne pot ajuta sa reproducem o ferma.
Din plastilina am modelat un copacel.


Pentru frunze am folosit seminte de dovleac, le-am colorat cu culori acrilice. Imi place foarte mult cum s-au colorat, din cauza grasimii culoarea nu a fost uniforma.


Tare mult le-a placut copiilor aceasta activitate. Au stat mai bine de o ora jucandu-se si chiar inventand propriile lor jocuri.
Copacelul Fetitei cu Fundite
Copacelul lui David
Am repetat culorile, am sortat.


Pentru transfer am folosit o penseta. Sincer, m-am gandit ca va fi o provocare pentru copii, insa nu au intampinat probleme :)

Atat de tare a batut vantul la ferma ca au cazut toate frunzele din copac. Le-am adunat cu matura si le-am incarcat in remorca tractorului.




6 comentarii:

  1. Ce idee frumoasa cu semintele de dovleac! Si noi suntem chiar acum in saptamana Toamna la ferma. Clar, suntem pe aceeasi lungime de unda :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce activitate frumoasa! Imi place, place, place :) Si ma bucur tare mult ca ati revenit pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! La noi aici nu prea cad frunze din copaci. Și avem noi doi aici la care le cad frunzele mai pe iarnă. Ei bine puiul meu a înțeles din ce i-am explicat eu cu toamna, că doar cei doi copaci sunt copaci toamna :)))) că la restul nu le cad frunzele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa Nico, se compenseaza cu frumusetea tarii :) Baietelul tau sigur intelege si doar citindu-i carti frumoase.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez