luni, 3 decembrie 2012

Capsunica

Publicat de Roxana la 12/03/2012 05:52:00 p.m.
Cu toata dragostea din lume am lucrat la un cadou special. Dar stiti de ce e special? Pentru ca fetita care va primi acest cadou e speciala si nu ma refer la conditia ei, ci la puterea si vointa ei.


E o minune de la Dumnezeu si o cheama Ecaterina, mamica ei o alinta, atat de dulce si frumos,Capsunica.

Chiar daca pana acum nu am intalnit-o in realitate, Capsunica mi-a schimbat viata, modul de a gandi, de a actiona. Prin ea am vazut adevarata iubire si pretuire. Ca nimic nu e mai presus decat dragostea!

Raluca,  mamica ei, ne-a facut sa intelegem ca orice copil merita iubit, indiferent de problemele cu care se naste, ca trebuie sa privim mai departe, in sufletul lui, acolo e frumusetea!

Un copil cu nevoi speciale, nu e o povara! E un copil ce are nevoie de mult mai multa atentie, dar care poate oferi la fel de multa iubire. Trebuie sa invatam sa-i iubim si sa-i acceptam asa cum sunt.

Redau mai jos un fragment scris de Raluca, cuvintele mele in acest moment nu au sens:

"Cand a creat-o pe Cati, Dumnezeu a facut un gest de frumoasa risipa. Intocmai ca spargerea vasului de alabastru, ca varsarea mirului de nard curat pe crestetul lui Iisus.  Cand a creat-o pe Cati, Dumnezeu a pus unul dintre cele mai frumoase spirite, una dintre cele mai extraordinare si mai puternice persoane pe care le cunosc eu, intr-un vas stricat. Si noi vedem vasul si ne plangem ca e fisurat si ca nu se inchide etans capacul si ca e fragil si usor, tare usor de spart. Si nu pricepem ca Dumnezeu a ales dinadins acest vas imperfect, sa iasa din el mai usor parfumul, sa inmiresmeze lumea cu mirosul Cerului.
As fi putut alege sa-mi fie rusine de vasul deformat in care a ajuns fetita mea pe pamant. Dar am ales s-o leg de inima mea si, pe oriunde voi merge eu, pe oriunde voi vorbi eu, Cati sa-si poata lasa mirosul frumos, sa ne imprime si noua si voua lumea cu mireasma aceasta delicata dar tare, de fetita-capsunica vesela si iubita. Iar rasplata mea cea mai mare e ca traiesc intr-un nor de parfum"

"Din povestea aceasta as vrea sa vedeti mai putin tristetea si mai mult frumusetea: viata are sens chiar daca e scurta, limitata sau disabled. In ciuda oricarui diagnostic, fiecare copil merita sa fie iubit, sa-si traiasca zilele randuite pentru el, sa implineasca scopul pentru care a venit pe pamant. Fiecare om trebuie sa invete sa-si traiasca tragediile cu demnitate, si daca poate, sa le transforme intr-un bine plin se sens, intr-o bucurie pentru cei din jur." 

Raluca, mereu ai fost pentru mine un model. Te admir si te pretuiesc!
La multi, multi ani, Capsunica! Sa ramai puternica si luptatoare!

Daca vreti sa aflati povestea Ecaterinei, scrisa de mamica ei, vizitati blogul: Fara sa stie ingeri.




16 comentarii:

  1. Roxana, m-ai emotionat teribil!!! Cati Capsunica este mare mea iubire, un suflet atat de frumos si de puternic, ce m-a invatat si pe mine enorm de multe lucruri despre viata, iubire, pretuire, putere, determinare si cate si mai cate altele. Iar Raluca, hmmmm..cand vine vorba de ea, cuvintele saracesc brusc, nici nu putea Dumnezeu sa aleaga o mamica mai potrivita pentru Cati.
    Le iubim si noi pana la cer si inapoi, iar eu iti multumesc tie pentru ca imi dai ocazia sa ii amintesc Ralucai acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, acestea sunt momentele cand efectiv imi este ciuda ca nu pot sa gasesc cuvintele potrivite pentru a exprima iubirea, pretuirea si admiratia.
      Dumnezeu le stie pe toate si le randuieste cel mai bine! Trebuie sa ne rugam sa ne ofere intelepciunea de a vedea dincolo de aparente.

      Ștergere
  2. Multumesc din inima, Roxana. Mi-ai facut seara mai frumoasa, m-ai coplesit cu cuvintele tale, iar bentita e absolut superba! Multumesc e prea putin, dar e tot ce imi vine in inima acum sa spun. Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, eu ii multumesc lui Dumnezeu ca v-am cunoscut! Va pup si va imbratisez cu drag!

      Ștergere
  3. Roxana, gestul tau este minunat!!!
    Si eu o admir pe Raluca si o indragesc nespus pe Cati Capsunica!! Am invatat tare multe din povestea ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, oamenii ca Raluca pot schimba lumea. Inima ei e plina de iubire si daruire.

      Ștergere
  4. E foare reusita bentita. Eu am avut ocazia sa o si vad in realitate pe Cati si este chiar asa cum o descrie Raluca, un copil foarte vesel si care te insufleteste. Cu siguranta va arata superb cu bentita pe cap.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bentita e foarte frumoasa, i se potriveste perfect Capsunicai. Te felicit Roxana!

    RăspundețiȘtergere
  6. intr-adevar cuvintele sunt de prisos! nu cred ca putea sa aleaga Dumnezeu o mama mai potrivita pentru Capsunica decat Raluca :)
    bentita este superba si se potriveste Catiushei de minune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Antoaneta, ai perfecta dreptate! Cum ziceam, Dumnezeu le randuieste cel mai bine.

      Ștergere
  7. ce frumos. doar putine cuvinte folosesc ptr ca sufletul meu e coplesit. Raluca si Ecaterina sunt minunate si cred ca oricine ajunge in prezenta lor ar putea sa spuna la fel.
    iar tu, esti o minunata, nu doar ptr ca apreciezi oamenii din jurul tau. ci si ptr ca esti o fiinta extraordinara. si daca nu ma insel avem ceva in comun :)
    te tzuc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sakura, m-au coplesit cuvintele tale! Iti multumesc din suflet.
      Pupici.

      Ștergere
  8. Emotionant! Cuvintele sunt putine, cel putin in cazul meu; trimit multe imbratisari Ralucai si Capsunicii (abia astept sa vad fotografii cu ea purtand noua bentita) si felicitari Roxanei pentru cuvintele frumoase si pentru ca ne reaminteste ce oameni minunati avem in jurul nostru (e adevarat ca virtual, dar aproape)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu acordul Ralucai, tare mult mi-ar placea sa editez aceasta postare, sa pun o poza cu Cati.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez