luni, 10 decembrie 2012

Omul de zapada

Publicat de Roxana la 12/10/2012 09:41:00 a.m.
Nu exagerez daca zic ca aproape un an de zile am cochetat cu ideea de a experimenta pasta polimerica. Nu am indraznit sa incerc pana acum, mi se parea atat de complicat tot procedeul, faptul ca se coace in cuptor, trebuie avut grija sa nu se arda, etc.
M-am limitat doar la a admira lucrusoarele facute de alte mamici.

Intr-o zi, nu am mai rezistat si am zis ca merita sa incerc. Acum rad, experimentand mi-am dat seama ca nu aveam niciun motiv sa cred ca e greu.

Cu mandrie pot spune ca nu am ars niciodata figurinele.
M-am indragostit de aceasta pasta modelatoare. Figurinele ies asa de frumoase.

Tot ce am lucrat pana acum au fost cadouri pentru cei dragi.

Ultima figurina facuta este un om de zapada, ce poate fi o simpla jucarie sau un breloc.


 Am folosit pasta modelatoare Fimo si lac Darwi Vernis


Sper sa-i placa cadoul nostru baietelului de argint :)

21 de comentarii:

  1. E superb, Roxana!!! S. e indragostit de oamenii de zapada, cu siguranta ii va placea- multumim din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Omul de zapada e minunat!!! Felicitari, Roxana!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Roxana, te felicit din nou! Omuletul este impecabil realizat, minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, tu esti profesoara mea :) Multumesc!

      Ștergere
    2. Ooooo, Roxana!! Nici gand...poate ca ti-am dat un imbold sau ti-am inspirat curaj, talentul si munca sunt ale tale.

      Ștergere
  4. e superb! cum am zis: talente ascunse :)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow! wow! wow! :) sunt atat de surprinsa... vai ce frumos arata! e ca un bibelou. Si eu cochetez cu ideea, imi plac atat de mult... intr-o zi sper sa prind curaj si sa pun in aplicare ce am citit pe blogul Cameliei.

    Te rog spune-mi cu ce fel de lac l-ai dat si de unde l-ai cumparat? pasta polimerica, daca nu ma insel am vazut in carrefour.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Melly! Neaparat sa incerci, se lucreaza relativ usor, trebuie sa stii niste smecherii, dar ti le spun eu, daca vrei.
      Lacul si pasta fimo le cumpar de pe margele.net

      Ștergere
    2. si mai simplu... multumesc pentru pont! Dupa ce incetam cu cheltuielile de iarna o sa-mi comand si o sa te rog sa-mi spui trucurile ;) multumesc mult!

      Ștergere
    3. Te astept, Melly. Cu drag te voi ajuta :)

      Ștergere
  6. Felicitari! Este foarte dragalas micutul om de zapada, asa gingas.. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte dragalas, ti-a iesit foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna
    e pentru prima data cand iti scriu chiar daca te urmaresc de ceva timp si esti o sursa de inspiratie pentru mine in activitatiile ce le desfasor cu puiutii mei (Sergiu si Denisa, gemeni de 2 ani si 5 luni). Felicitari pentru tot ceea ce faci, pentru implicarea si rabdarea ta. Si eu "ma joc" cu diverse chestii dar nu am incercat niciodata pasta modelatoare, iar acum cred ca e cazul pentru ca fetita mea a vazut tacamurile facute de tine si reactia ei a fost "mamiii ce mumos e cu kity, trebuie ca cumperi si pentru noi", si intaradevar sunt superbe! Asa ca as avea o intrebare, tine de indemanare sau exita si ceva matrite (de ex. pt kitty, floricele).
    Multumesc!
    si va doresc un 2013 sanatos si voios!
    Manuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Manuela! Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, pentru urari dar si pentru comentariu :)! Si eu iti doresc un an fericit si cu multa sanatate.
      Sa stii ca rezultatul lucrurilor facute tine doar de indemanare, nu am folosit matrite pentru nimic, nici nu stiu daca exista asa ceva, probabil la scara mai mare se gasesc ceva matrite.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez