joi, 6 decembrie 2012

Ingeras origami

Publicat de Roxana la 12/06/2012 02:26:00 p.m.
Din ornamentele de Craciun nu trebuie sa ne lipseasca ingerasul, nu-i asa? Am facut si noi unul, care a iesit superb.


Se face foarte usor si repede.


Aveti nevoie de:
- hartie alba
- lipici
- ac si ata
- margelute

Am taiat dintr-o cola A4 doua fasii, una mai lata si una mai ingusta. Fasiile le-am pliat timp acordeon.


Fasia mai ingusta sunt aripile ingerului, le-am legat cu o ata pe mijloc. 


Cu un ac cu ata am cusut cele doua fasii una de alta si cu lipici am lipit aripile de corp.


Capul ingerasului e o margeluta roz pal.  Pe pieptul ingerasului am lipit o floricica din sticla rosie.


Acest ingeras l-am daruit deja, cu el am decorat o cutiuta cadou.


In zilele urmatoare vom mai face si altii, ce ii vom folosi la decorat casuta.

Ingerasii sa va pazeasca!


8 comentarii:

  1. ti-a iesit minunat! ingerii sa va ocroteasca si pe voi, oameni frumosi ce sunteti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Roxana, cat de frumos este! Multumim mult pentru idee si te felicit inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos a iesit!!!
    felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Antoaneta, e ingerasul unui ingeras. Mi-am dorit sa iasa frumos, precum e ingerasul ce l-a primit :)
      Iti multumesc si ma bucur ca iti place. Poate incerci si tu cu copilasii, sa faceti doi ingerasi. Cate unul pentru fiecare :)

      Ștergere
  4. Tocmai veneam de la Anca si ii spuneam ca la noi trei au venit ingerasi origami din aceeasi famile :)
    S-au inteles ei cumva si au avut un motiv ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Sakura :))) Am observat si eu, am fost toate trei cu acelasi gand! Pupici de la 160 km distanta :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez