joi, 6 decembrie 2012

Cutiuta cadou

Publicat de Roxana la 12/06/2012 03:54:00 p.m.
Pentru ca aveam nevoie de o cutiuta de cadouri, am cautat un tutorial care sa ma ajute sa construiesc eu una. Pe cutiute si pungute de cadouri chiar nu-mi place sa cheltui banii. Sunt atat de multe variante la indemana noastra, ca sa ni le facem singuri, incat aceste cheltuieli le consider inutile, mai ales ca pretul acestora e nejustificat de mare.

Un tutorial pe placul meu am gasit pe blogul De Toate, unde chiar va invit sa intrati pentru ca, asa cum spune si numele blogului, veti gasi de toate. Anca are doua maini de aur si foarte multa imaginatie!

Cutiuta prezentata de Anca, e o cutiuta dreptunghiulara, de tipul cutiei cu chibrituri.

In general, eu caut lucruri care se fac usor si repede, pentru ca stau prost cu timpul si concentrarea :) Aproape intotdeauna lucrez cot la cot cu copiii, daca as putea spune asa, in sensul ca nu se poate sa nu-si bage si ei manutele in tot ce fac eu :)
 
Asa mi-a iesit mie cutiuta: 


Se putea si mai bine :)


Am decorat-o cu fir argintiu, ghirlanda si un ingeras


Cu aceasta postare particip la concursul organizat de Anca.



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez