luni, 3 decembrie 2012

Coronita

Publicat de Roxana la 12/03/2012 01:37:00 p.m.
Peste doua zile vine Mos Nicolae. Abia asteptam. Azi am inceput sa ne impodobim casuta de sarbatoare.
Am inceput cu usa de la intrare. Am decorat-o cu o coronita facuta de noi.


Dimineata cautam o jucarie prin dulap cand am dat peste punguta cu oua kinder, adunate de-a lungul vremii. M-am gandit ca as putea sa le folosesc la construirea unei coronite. Culorile oualor era perfecta, asortate sarbatorii: rosu si verde.

Pentru coronita am folosit:
- oua kinder
- sfoara
- fundita
- ghirlanda
- clopotel
din poza lipseste clopotelul si fundita, le-am adus ulterior.

Am gaurit ouale cu un cui incins :) si le-am insirat pe sfoara. Cele rosii pe o sfoara mai mare si cele verzi pe o sfoara mai mica.
Am facut coronita, in interior am agatat un clopotel. Am decorat coronita cu o fundita si o ghirlanda.

Pe usa arata foarte bine. Ce ne place mult e ca atunci cand usa se deschide clopotelul suna.

Incercati si voi sa faceti o coronita reciclata, e usor si de mare efect, trebuie doar sa va folositi imaginatia.

14 comentarii:

  1. Ce frumos a iesit!
    Si eu vreau sa fac o coronita, as incerca varianta voastra, dar ouale nostre kinder sunt galbene :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, aceste oua sunt de la Disney. Surpriza din interior era unul din personajele din filmul Winnie the pooh.

      Ștergere
  2. Minunat a iesit coronita, Roxana!
    Te felicit din suflet, ai o imaginatie de invidiat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Camelia! Stii cum se intampla? Cand nu am timp - am idei si cand am timp - nu am idei :))

      Ștergere
  3. E foarte frumoasa. Inca n-a disparut de pe usa? :-(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Laura! Sa stii ca am pus-o in interior :) Dar chiar si daca o puneam pe exterior, sunt sigura ca nu disparea :) Pe aici nu cred ca sunt hoti :))Intr-o noapte, a ramas masina cu usile complet deschise, deschise nu ma refer la descuiate, ci deschise larg. S-a jucat D. cu cheia in casa si a deschis usile, fara ca noi sa stim. Masina e un C8, la care usile din spate culiseaza pe sina. A stat asa pana a doua zi dimineata, cand ne-a zis un vecin ca avem masina deschisa. Nu a luat nimeni nimic si aveam cauciucurile de iarna, plus gps, plus alte prostii in torpedou. Iar masina era parcata intr-o zona circulata :)

      Ștergere
  4. Cat de frumos a iesit! Cuti rosi avem si noi cateva, cele verzi chiar nu-mi dadeam seama de unde le ai... sunt cumparate din Ro.?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly, sunt oua din colectia Disney. Surprizele din interior erau figurine cu ursuletul Winnie si prietenii lui, imbracati de Craciun. Le-am cumparat in vara, la promotie, cred ca am dat 1 leu bucata.

      Ștergere
  5. Foarte frumos,Roxana,felicitari si din partea noastra!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez