marți, 8 ianuarie 2013

Conceptele mare - mic

Publicat de Roxana la 1/08/2013 01:14:00 p.m.
Mare- mic doua concepte ce Fetita cu Fundite trebuie sa invete sa le diferentieze. Aceste cuvinte nu ii sunt straine, mereu cand am avut ocazia, am insistat sa i le repet.

Pentru activitatea de azi, am adunat cateva jucarii de acelasi fel, dar de marimi diferite. Pentru ca e inca micuta, m-am rezumat doar la 3 exemple.

Am ales: doua farfurioare, doua paharele si doua cuburi.


Am luat ,pe rand, fiecare grup si i-am aratat care obiect e mare si care e mic.  Apoi i-am cerut sa-mi dea farfurioara mica, paharul mare, cubul mic, etc. Daca mi le dadea corect o laudam, daca nu, ii aratam care obiect l-am cerut.

Daca copilul nu intelege, puteti lucra doar cu un concept. Ii aratati doar obiectele mari si le cereti doar pe acestea. Continuati pana vedeti ca a inteles.

Activitatea se poate face in mai multe etape, pe parcursul zilei. Daca vedeti ca, copilul da semne de plictiseala, opriti activitatea si o reluati intr-un alt moment.

Noi am extins putin activitatea, am sortat marimile si ne-am jucat punand cubul in pahar si paharul pe farfurioara. Nu intotdeauna se nimerea farfurioara sub pahar, atunci era pe post de capac si cum cubul era micut, Fetita a descoperit ca daca scutura paharul, face galagie :) 



Spor la joaca!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez