luni, 28 ianuarie 2013

Tutorial dormitor - casuta papusi

Publicat de Roxana la 1/28/2013 01:15:00 p.m.
In timp ce mobilam dormitorul, ne-am dat seama ca spatiul e cam micut, ar fi fost bine sa fi facut o camera putin mai mare. Of, nici macar papusile nu au spatiu suficient :))

Cu toate acestea, am reusit sa punem un pat matrimonial, doua noptiere si un dulap cu doua usi :)


Mobilierul l-am facut in totalitate din materiale reciclate.

Patul
1. Taiati 3 bucati de carton de dimensiunea: 12*15cm, acestea vor forma patul si o bucata cu dimensiunea 12*7cm, pentru spatarul patului.
2. Lipiti  cele 3 bucati, una peste alta.
3. Imbracati spatarul si patul cu hartie alba.
4. Lipiti spatarul la un capat al patului siv opsiti spatarul si marginea patului, daca doriti.


Noptiere
Pentru noptierele aveti nevoie de 4 cutii de chibrituri. Ca sa construiti noptiera, trebuie sa lipiti doua cutii, una peste alta. Vopsiti si lipiti o margeluta pe fiecare sertar, pe post de maner.


Dulap
1. Dulapul l-am facut refolosind o cutie.
2. Am decupat, cu un cutter, usile si apoi am lipit capacul cutiei, precum si in locurile unde a mai fost necesar.
3. Dulapul l-am decorat cu hartie alba si doar usile le-am decorat cu negru, pentru a fi in ton cu restul mobilei din dormitor.
4. Dintr-un bat si doua bucatele de polistiren am facut bara pentru umerase.
5. Cu aracet am lipit bara in dulap.


 Umerase
Din sarmulita plusata am modelat umerasele.


Plapumioara
Pentru pat am facut o plapumioara, care sa-i tina de cald papusii, cand face nani.
Dupa dimensiunile patului, am taiat doua bucati de material. Le-am cusut impreuna, lasand o margine necusuta, prin care am introdus vata, apoi am cusut-o si pe aceasta.
Ca si ornament, pe marginile plapumioarei am cusut dantala.


Pernuta
Am facut-o la fel ca si plapumioara, doar dimensiunile difera.

Asa arata dormitorul mobilat:




20 de comentarii:

  1. Wow, Roxana!!!
    Si eu m-as muta acolo...suntem obisnuiti cu inghesuiala,m-as simti ca acasa.
    Este absolut genial tot ce ai reusit sa faci, te felicit pentru a nu stiu cata oara - ce fericiti trebuie sa fie micutii tai!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma simt ca acasa :)) Iti multumesc mult, Camelia! Da, micutii mei sunt foarte bucurosi si incantati de casuta :)

      Ștergere
    2. Wow...este miraculos ce poti face din carton si putin aracet..te felicit pentru lucrul facut de tine..am incercat si eu sa fac dormitorul dar nu imi iese asa de bine..tu ai experienta in arhitectura..te felicit incaodata..:) !!!

      Ștergere
  2. E o incantare sa-ti citesc tutorialele, sa vad cum creste casuta, camera cu camera! Stiu ca nu ma voi apuca prea curand de asa un proiect urias, dar copilului din mine ii place sa deschida pagina ta si sa se joace in gand cu minunatiile facute de tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, Andru! Iti multumesc pentru cuvintele atat de frumoase! Sa stii ca de multe ori ma gandesc ca, undeva in sufletul meu, aceasta casuta e si pentru mine :))

      Ștergere
  3. Ce-mi plac notierele :D Totul arata fabulos... daca as stii ca nu se distrug la o strangere de mana as decora si eu asa casuta noastra, dar ar fi o idee sa le intaresc cu aracet...

    RăspundețiȘtergere
  4. super tare le am facut pe toate si mi au iesit

    RăspundețiȘtergere
  5. bravo esti super te felicit pentru munca depusa pentru asa ceva le am facut pe toate si sunt supperbbe

    RăspundețiȘtergere
  6. e foarte frumos.o sa incerc si eu

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez