vineri, 18 ianuarie 2013

Tutorial bucatarie - casuta papusi

Publicat de Roxana la 1/18/2013 06:25:00 p.m.
Acum, daca avem casuta, ne trebuie mobilier. Nu vom da fuguta in magazin, sa cumparam, ci in sertarul unde adunam cartoanele si cutiutele. Daca inca nu adunati, ar fi bine sa incepeti sa faceti acest lucru pentru ca sunt adevarate comori. Se pot face o multime de jucarii, care pot oferi ore intregi de distractie, fara niciun cost. Copilasii le vor aprecia, cel putin, in cazul nostru, aceste jucarii sunt tare iubite.

Tutorialul de azi ne va ajuta sa mobilam bucataria. Vom face dulapuri, masa cu scaune si desigur, un frigider.

Am folosit carton reciclat de la cutiile de pizza. E un carton subtire, dar destul de rezistent. Se taie usor si fiind alb nu mai este nevoie sa-l vopsim.

Incepem cu dulapurile. Ca sa le faceti trebuie sa masurati cartonul si sa-l taiati conform masuratorilor din imagine:


Decupati cartonul si fiecare bucata o indoiti pe liniile punctate, apoi lipiti cu aracet. Trebuie sa tineti presat putin timp, sa apuce sa se usuce aracetul.

Lipti dulapurile intre ele, aveti grija sa le potriviti bine in colt. Va puteti ajuta de blat, folosindu-l ca si ghidaj.
Inainte de a lipi blatul pe dulapuri, trebuie sa faceti gaura unde va intra chiuveta.

Chiuveta o puteti face dintr-un capac de la sticla de 2l de apa, pe care il imbracati in folie de aluminiu.
 
Robinetul poate fi o agrafa de birou, pe care o modelati sa arate ca un robinet si apoi o imbracati in folie de aluminiu. Eu am folosit un suport de la un joc.

Montati chiuveta si lipiti blatul peste dulapuri. Cu o carioca desenati aragazul, cuptorul si usile la dulapuri.

Masuta de bucatarie, e un cerc decupat, pe care lipiti un picior facut dintr-o bucata de carton indoita in doua. Am folosit doua cuburi pentru a sprijini piciorul, sa se lipeasca in forma corecta.
In jurul cercului am lipit dantela.


Scaunele se fac foarte usor. Decupati si lipiti cartoanele ca in imagine:


Frigiderul e facut dintr-o cutie, de la un siropel. Am taiat usa si am lipit rafturi. La sfarsit, l-am imbracat in folie de aluminiu, pentru fi argintiu. Manerele sunt facute din folie de aluminiu.


Pe peretii camerei si podea am lipit hartie cu model de tapet, scos la imprimanta.

Suportul pe care sta draperia e facut dintr-o agrafa de birou, taiata in doua si infipta in carton.



Asa arata bucataria mobilata:



Spor la treaba!


8 comentarii:

  1. Roxana, nu am cuvinte pentru a descrie admiratia mea pentru ceea ce ai facut!
    Multumim din suflet pentru tutorial!!!
    Va imbratisam cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. A iesit atat de frumos! Te admir foarte mult pentru ca ai initiativa si rabdare. Camelia a scris cuvinte atat de frumoase, la fel simt si eu :)

    Bravo! Bravo! tutorialul tau ma incurajeaza sa incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ramas fara cuvinte!!E superba bucataria....

    RăspundețiȘtergere
  4. excepțională idee. o voi trimite mai departe, pe FB personal.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa ai parte de multa sanatate, ca sa poti face in continuare aceste minunatii. Mi-ar fi placut sa descopar blogul tau macar acum vreo 7 ani, cand am avut si eu diverse incercari de acest gen, multe nefinalizate. Azi copilasul meu a mostenit acesta atractie pentru lucru manual, cutii, ata, lipici si tot ce tine de genul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi mult
    deabia astept sa ma distrez cu fetita mea
    Vali

    RăspundețiȘtergere
  7. la scoala avem un proiect la educatie tehnologica sa facem o casuta din carton asa ca am intrat pe internei sa ma inspir iar aceasta casuta de papusi este foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase! <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez