marți, 22 ianuarie 2013

Micul fotograf

Publicat de Roxana la 1/22/2013 04:05:00 p.m.
Mai aveti aparatele de fotografiat cu film? Nici eu nu credeam ca il mai am. Era ratacit printr-o cutie.
A fost o surpriza placuta sa-l gasesc si mai ales sa constat ca si functioneaza.

E jucaria perfecta pentru David, care acum e pasionat de fotografie, toata ziua ar face poze. 

Singura dezamagire a lui David e ca nu poate vedea pozele :) Aceasta a si fost prima intrebare dupa ce a facut poza, unde deschide sa o vada?

sursa
Acum e cu aparatul in mana si fotografiaza...orice :)

Chiar daca nu a fost planificat,  am reusit sa facem un excelent joc de tip pretend play.  Azi e fotograf,  maine nu stim ce vom mai gasi sau ce ne va trece prin cap, ramane o surpriza.



16 comentarii:

  1. Am si eu un aparat cu film. Cred ca inca mai functioneaza. Dar filme foto se mai gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...are si S., dar din pacate nu ii ajung. Se saturase de pretend play cu vechea lui camera cu film, si a reusit sa strice una din camerele noastre digitale, beyound repair :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi amintesc, Raluca, de aparatul vostru :) O, David cand prinde camera digitala, face poze peste poze, ma minunez cand le descarc. Unele chiar sunt foarte reusite, altele...cum ar fi sedinta foto la toaleta, a pozat-o in toate ipostazele posibile :))) Dar daca lui i s-a parut interesant, ce pot eu sa comentez? :)) Asa sunt artistii, de neinteles :))

      Ștergere
    2. :))

      si eu am gasit poze in aparat foto facute in toaleta.
      chiar si in vasul wc a facut poza.
      si la lenjeria mea intima de la uscat. multe se nimeresc, unele le intetnioneaza
      dap, artistii...de neinteles :))

      Ștergere
    3. Cea cu pisica a fost geniala! Are talent baietelul tau :)

      Ștergere
  3. Ce frumos!! David trebuie sa fie atat de mandru!!!
    Va imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja e bataie pe el. Cand a venit tati acasa, direct la sedinta foto a fost invitat :)) Pupici!

      Ștergere
  4. Si L. este pasionata de aparatele foto :)
    Din pacate, a reusit si ea sa strice un aparat foto digital (l-a scapat din greseala pe jos).

    RăspundețiȘtergere
  5. Si Una a imprumutat de la Petru "pasiunea" pentru aparatul de fotografiat. Pastraseram si noi unul vechi, cu film, pe care Petru l-a gasit tare interesant. Acum si-l disputa! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si inca ce bine arata aparatul. Cat de mult imi plac jocurile de pretend play! Fotografiatul e o pasiune tare frumoasa, si noua adultilor ne place d-apoi copiilor :D
    Mi-ai dat o idee f buna, avem si noi un ap caruia nu-i mai functioneaza acumulatorul, poate as putea gasi unul si ar fi o bijuterie pt Bea.

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumos!
    bravo lui!
    nu mai stiu daca am un astfel de aparat, dar ai mei oricum folosesc aparatul meu si tel mobile ale bunicilor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Antoaneta, am observat ca orice obiect real, e foarte interesant pentru copii. Copiilor mei le place sa faca parte din lumea celor mari, activitatile lor preferate sunt cele in care ii implicam activ in activitatile noastre zilnice. Impreuna gatim, facem prajituri, curatenie, etc.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez