joi, 24 ianuarie 2013

Tutorial baie - casuta papusi

Publicat de Roxana la 1/24/2013 03:57:00 p.m.
Cine ma cunoaste stie ca incep multe proiecte deodata si nu le mai termin. Imi scade entuziasmul si le abandonez :)
Ei, de data asta, mi-am calcat peste obicei si va spun ca mai am putin si termin casuta papusilor.

David inca este fascinat de ea,  astepta cu nerabdare sa fie gata. In aceste conditii, cum as putea sa nu o termin?!
Fetita cu Fundite ne cam da batai de cap, manutele ei sunt prea curioase si mobilierul nostru are de suferit.

Ultima camera amenajata e baia.


Din pasta modelatoare DAS, cu uscare la aer, am modelat chiuveta, toaleta si cada.

Chiuveta
Ca sa faceti chiuveta aveti nevoie de o bila mare, pe care o scobiti si o modelati, oferindu-i ce forma doriti, eu am facut-o rotunda.
Pentru chiuveta am asamblat un dulapior, am folosit acelasi tutorial ca la bucatarie, doar am schimbat dimensiunile, care difera, in functie de dimensiunea chiuvetei.
Pentru stabilitate si rezistenta, am lipit cu aracet chiuveta de dulapior.
Cu o carioca neagra, am desenat usile dulapului si manerele.

Toaleta
Pentru toaleta aveti nevoie de doua bile, una mai mare si una mai mica. Bila mare o scobiti si o modelati in forma vasului de wc, iar biluta mai micuta o faceti patrata, aceasta fiind rezervorul cu apa.
Dupa ce se usuca, piesele trebuie lipite una de alta. Se pot lipi si de la inceput, prin uscare raman lipite, dar nu cred ca vor fi la fel de rezistente.

Din carton, am facut capacul la wc, cu care mi-am facut de lucru, m-am cam chinuit, din cauza ca nu am avut un cutter ascutit.

Cada
Sa construiti cada e foarte simplu. Luati o bila mare din pasta, ii dati o forma alungita, cam cat vreti sa fie de lunga cada, apoi scobiti pasta si modelati, formand peretii cazii.


Dupa ce modelati figurinele, trebuie sa le lasati la uscat, dureaza vreo 2-3 zile pana ce se usuca complet. Cand devin albe, atunci veti sti ca sunt uscate.
Daca nu ati lucrat niciodata cu pasta Das, aici am scris cateva indicatii.

Oglinda
Oglinda am facut-o folosind o bucata de carton si folie de aluminiu.


Hartie igienica
Baie fara hartie igienica nu se poate, asa-i?  Foarte usor de realizat, am taiat o scobitoare si cateva fasii inguste dintr-un servetel. Am rulat servetelul pe scobitoare. Am taiat doua bucatele de carton, din care am facut suportul pentru hartie. In ele am infipt scobitoarea si apoi am lipit suportul pe perete.

Peretii i-am decorat cu hartie ce imita tapetul, iar la fereastra am lipit doua bucati de panglica mov, pe post de rulouri.






Pentru tutorialul casutei intrati aici, iar aici gasiti tutorialul bucatariei.

24 de comentarii:

  1. Superb, Roxana, si cata rabdare si imaginatie, bravo! Si eu lucrez cu Eliza o casa de papusi acum dar nu e nici pe departe asa elaborata ca a ta :-) Felicitari pentru proiect!

    RăspundețiȘtergere
  2. E fantastica casa voastra, baia e delicioasa!!!! Ma uimesti, Roxana, dar ma si faci sa zambesc cu drag- cred ca e asa terapeutic sa lucrezi la casuta, pentru mine e si numai sa citesc despre ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Raluca! Sa stii ca ai dreptate, ma relaxez enorm lucrand la ea si imi place mult sa fac asta:)

      Ștergere
  3. Roxana, este absolut fascinant ceea ce ai reusit sa realizezi.
    Imaginatia, dar in special rabdarea ta sunt de nepretuit.
    Te felicit din tot sufletul, dupa cum mai spuneam, ai tot respectul meu!
    Te imbratisez cu mult, mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, iti multumesc din suflet!
      Aprecierile de la voi sunt energia cu care ma incarc!
      Si eu va imbratisez cu mult drag!

      Ștergere
  4. Foarte frumos! Așa baie vreau și în realitate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu o consider putin cam mare :) Ma gandesc cat as avea de spalat pe jos :))

      Ștergere
  5. Superba,imi place baia romantica:)urmaresc casuta si abia astept sa o vad gata:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, eu ador sa o privesc, asa ma relaxeaza :) Multumesc mult pentru apreciere! Ma misc cam greu, din lipsa de timp :( Dar va fi gata cat de curand!

      Ștergere
  6. Foarte, foarte frumos!!!
    Cata munca si cata migala!!!
    Felicitari, Roxana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Adriana! Te provoc si pe tine sa incerci, ce zici? :) Pupici!

      Ștergere
  7. Super - super! Imi place foarte mult culorile pe care le-ai ales... Totul a iesit atat de frumos... de ieri ne-am apucat si noi sa facem :D Dar mult mai mica, am injumatatit dimensiunile. Bea a racit de la gradi :( si mai mult e la mine in brate, dar incet - incet o vom finaliza... Multumim pentru toate indicatiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag, Melly. Sunt extrem de fericita sa vad ca tutorialele mele va sunt de folos.
      Am vazut casuta voastra, a iesit super!

      Ștergere
  8. Roxana poti sa iti iei diploma in decoratiuni interioare.
    Foarte frumoasa si migaloasa munca.
    Totul e frumos. casuta e amenajata cu gust si sunt sigura ca va fi o opera de arta. adica ea este deja o opera de arta in devenire :)
    Felicitari Roxana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!Exersez pentru viitoarea noastra casuta pe pamant :))

      Ștergere
  9. superba!!!
    cata rabdare ai!!!
    spor la joaca piticilor tai frumosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De rabdare ma minunez si eu, nu stiu de unde am atata :)))
      Multumim! Pupici si imbratisari piticilor tai minunati!

      Ștergere
  10. ești minunată, cu mobilierul acesta pentru joacă!
    și mai zici că ce începi nu duci la capăt? se pare că doar ce începi și nu-ți place așa că mai bine să faci mereu ce-ți place și vei fi cea mai perseverentă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca ai dreptate! Voi incerca sa tin cont de sfatul tau :) Multumesc!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez