marți, 3 iulie 2012

Cartile Lucia Muntean

Publicat de Roxana la 7/03/2012 03:58:00 p.m.
Aici v-am spus de reducerea de 50%  la toate cartile Lucia Muntean.
Am profitat si noi de aceasta reducere si am comandat cartile ce nu le aveam. Azi a ajuns coletul. Sunt foarte entuziasmata. Imi plac tare mult, toate! Poeziile sunt usoare si educative, vesele si captivante, ilustratiile sunt foarte frumoase. De cum deschizi cartea, de la prima pagina, observi ca aceste carti sunt scrise cu multa dragoste si pasiune pentru copii. Mai rar gasesti in librarii autori care sa scrie cu atata daruire si talent. Vi le recomand cu draga inima.


2 comentarii:

  1. Foarte frumoase!!!Am avut ocazia sa le rasfoiesc in KAufland (erau la rafturile de carti).
    asa de rau imi pare ca nu am putut profita si eu de aceasta reducere.....erau alte cheltuieli de facut :((...
    Foarte rar le-am vazut la reducere si in alte librarii.
    sa le stapaniti sanatosi!! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez