marți, 10 iulie 2012

Urme in vacanta

Publicat de Roxana la 7/10/2012 02:47:00 p.m.
Vorba aia: "copilul gaseste joaca din orice"! La noi a fost  nevoie doar de picioruse goale si o piscina.
O joaca atat de simpla, dar care a oferit multa, multa distractie.

Daca aveti drum pe Defileul Dunarii ( unde e splendid ), intre Moldova Noua si Orsova, la iesire din Cazanele mici, neaparat sa opriti la Pensiunea Septembrie, sa mancati o ciorba de peste.


Aici, copilasii nostri s-au distrat de minune. Joaca lor preferata: sa lase urme de picioruse. Intrau in piscina si apoi ieseau si calcau cu piciorusele goale in jurul piscinei, astfel le ramaneau, pentru scurt timp ( era foarte cald si se evapora apa foarte repede), piciorusele pe asfalt.



In aceasta excursie am avut ocazia sa vedem, in mediul lor natural, o vipera si o soparla mare.
Si cel mai important l-am vazut pe "omul cu nasul mare" adica pe Decebal, sculptat in stanca. Este cea mai mare statuie din Europa. Mai multe informatii despre acest monument gasiti aici


Am trecut si prin Targu Jiu, unde am vazut Poarta sarutului ( nu ne-am putut saruta chiar sub monument pentru ca nu am avut loc de mirese :)), fiind sambata), Masa tacerii si Coloana Infinitului.Toate trei monumentele sunt sculptate de Constatin Brancusi in memoria eroilor cazuti in primul razboi mondial.



Despre Transalpina va spun doar atat: trebuie neaparat sa mergeti!



Pentru mai multe idei de activitati si jocuri, intrati pe colectia: Jocuri si activitati de exterior, o colectie propusa de Little Lucky




4 comentarii:

  1. uaaai, ce frumos!!!
    trebuia sa pui 100 de poze aici!!:))
    cea mica merge deja?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e foarte frumos!Romania are atat de multe locuri frumoase, pacat ca nu se mediatizeaza.

      Ștergere
  2. sa stii ca asta am si eu in plan ;)
    daca nu reuseste sotul sa mearga cu noi, am decis deja ca o iau pe mama si....la drum cu noi ;)
    da, ai dreptate! pacat ca nu se mediatizeaza si locurile frumoase,interesante de la noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat sa mergeti! Noi vom mai face un tur pe defileul Dunarii dar pe la sarbi, intram in Serbia pe la Timisoara si mergem pe langa Dunare poate pana la Tulcea :)
      Pe partea sarbilor, relieful e mai muntos, sunt multe tunele si viaducte.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez