luni, 2 iulie 2012

La multi ani!

Publicat de Roxana la 7/02/2012 10:50:00 a.m.
La multi ani, baietelul nostru drag! 
Sa cresti frumos, vesel si sanatos!
Sa ai parte doar de bucurii!
Pentru noi: parintii,suriora si bunicii esti lumea toata!
Te iubim!



Să-ţi fie bine, copilul meu!
Când te-am născut,
m-am abonat la viitor.
Necondiţionat.
Când te-am atins,
am renăscut.
Când m-ai privit,
Dumnezeu mi-a fost mai aproape
ca oricând.
Când mi-ai zâmbit,
întregul univers
mi s-a cuibărit în inimă.
Când m-ai strigat,
toată muzica lumii
a încăput în două silabe.
Când ai păşit,
ţi-am potrivit zâmbete pe cărare
să ţii drumul drept.
Uneori, noaptea,
îţi torn lacrimi la rădăcini,
să-ţi potolesc setea.
Când stau în genunchi,
cer doat atât:
“Să-ţi fie bine,
copilul meu,
oriunde vei fi.
Mereu.” 
Sursa    

4 comentarii:

  1. La multi ani, baietel scump si minunat!! Iti dorim in continuare o copilarie fericita si multa, multa sanatate!!! Cu drag, ursuletii...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, ingeras! Sa fii sanatos si fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Să fii sănătos şi să aduci numai bucurii părinţilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, baiat frumos, sa fii binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez