marți, 17 iulie 2012

Jucarie senzoriala

Publicat de Roxana la 7/17/2012 01:30:00 a.m.
Acest tutorial m-a incurajat sa incerc sa fac si eu o jucarie asemanatoare pentru Fetita cu Fundite.
Mi se pare o jucarie foarte interesanta pentru explorat si analizat.
Varianta mea e putin modificata, ca umplutura am folosit fasole.

Mi-am scos punguta cu panglici si am taiat din fiecare cate o bucata.
Am sacrificat o bluza de graviduta, din ceva material satinat, din care am decupat doua cercuri.


Am asezat si prins cu ace panglicile indoite pe un cerc (pe fata) cu mijlocul spre interiorul cercului, am pus celalalt cerc ( cu dosul) deasupra si am cusut, am lasat un mic spatiu ca sa pot intoarce pe fata cercul,  apoi am umplut cu fasole si am terminat de cusut bucatica ramasa.
(din pacate, poze din aceasta etapa nu am, daca nu intelegeti explicatia mea, va rog sa intrati aici sa vedeti tutorialul sursa)

Asa a iesit:



 O jucarie senzoriala ce abia asteapta sa fie analizata de David si molfaita de Fetita, in aceasta ordine neaparat!

Maine dimineata voi vedea reactiile.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez