vineri, 13 iulie 2012

Hainute de vanzare

Publicat de Roxana la 7/13/2012 01:32:00 p.m.
A venit timpul sa ne facem putina ordine in dulapuri. Cu aceasta ocazie am selectat lucrusoarele ce ne sunt de prisos si le scoatem la vanzare. Multe din hainutele expuse sunt noi, altele doar probate. Preturile, zic eu, ca sunt modice. Nu vrem sa facem o afacere din asta, ci doar sa facem loc de altele.
Mai am cateva ce vreau sa le donez, daca stiti un copilas nou-nascut care are nevoie de hainute, va rog sa-mi spuneti si i le voi trimite.
Pozele le-am incarcat in albumul de pe picasa:
https://picasaweb.google.com/117960012536000252426/Hainute06Luni#

6 comentarii:

  1. frumoase, pacata ca sunt cam mici, noi avem 1 an si 4 ani:) dar tare mi-au placut si sunt ieftine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa cresteti mari si sanatosi! :)
      ooo, daca ai sti de cat timp planuiesc acest bazar, dar eu nu am talent in a vinde lucruri si nici nu-mi place, asa ca am tot amanat.
      sper sa fie cineva interesat :)

      Ștergere
    2. Roxana da...cum procedam???da-mi o adresa unde pot sa-ti zic ce vreau
      bianca

      Ștergere
    3. ti-am scris pe mail Roxana.

      Ștergere
  2. sunt frumoase.:)
    sper sa reusesti sa vinzi din ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sper :)
      hainutele si accesoriile pentru copilasi sunt atat de scumpe in general, se simte cel mai tare cand trebuie sa cumperi pentru un nou-nascut, atunci iti trebuie multe lucrusoare.
      preturile le-am pus gandindu-ma cat mi-ar placea sa dau eu pe ele si absolut toate sunt in stare foarte buna, nu am pus nimic uzat.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez