vineri, 6 iulie 2012

Forme geometrice 2

Publicat de Roxana la 7/06/2012 11:37:00 a.m.
Aici v-am aratat cum ne-am folosit de diverse jocuri/jucarii pentru a recapitula formele geometrice cunoscute si a invata altele noi.

Am continuat lista de activitati pe aceasta tema cu ajutorul cartilor Luciei Muntean:

1. Ghici, ghici, ghici, ce voi desena aici.
Ghidati de poezie am desenat un trenulet:
"Dupa ce am desenat
Un dreptunghi si un patrat
Mai fac iute langa ele
Trei dreptunghiuri mititele
Si apoi, sub fiecare
Fac rotite rotunjoare
Daca mai pun si tampoane
Parca-ar fi niste vagoane
Fac si geamuri, iar acum
Adaug sine si fum" (Lucia Muntean)


o omida:

2. Jocuri de-a matematica
De aici am citit poeziile "Patratul si dreptunghiul" si "Rotundul si ovalul"


3. Pe blogul Noi si caminul nostru am vazut o activitate cu nisip din care ne-am inspirat.
Am desenat forme geometrice pe o foaie, cu o pensula am aplicat lipici pe conturul formelor, apoi am presarat nisip si am scuturat.



4. Cine stie castiga! -un joc educativ, marca Noriel, adresat copiilor intre 3-5 ani. Este un joc de asociere a obiectelor, culorilor si formelor.
Jocul contine 12 planse cu 168 de exercitii, cu teme diferite si un aparat electronic pentru validarea rezultatelor ( aparatul avertizeaza sonor si luminos raspunsurile corecte).



5. Exercitii de prescriere cu ajutorul tablitei.
La recomandarea Cameliei, ne-am cumparat si noi o tablita neagra,micuta. Am gasit-o intr-un magazin cu produse totul la un euro, in Italia.
Eu am trasat cu creta punctat forme geometrice si David a unit punctele. Apoi cu o pensula a sters conturul formei.
Aceasta activitate am vazut-o tot pe blogul Cameliei, Mic atelier de creatie



6. Am sortat formele cu o jucarie din lemn, cumparata de la Julia



7. Puzzle forme si culori
Despre aceasta jucarie v-am povestit aici


8. De la Piticidarvoinici am primit cadou niste autocolante cu forme, de diferite marimi.
Multumim :)
Noi le-am sortat dupa marime, mare si mic:





3 comentarii:

  1. ohoho, da' va jucati nu gluma!
    bravo,David! sa inveti cu spor si drag ;)
    felicitari,mami pentru imaginatie si punere in aplicare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos va jucati!
    L.nu prea are rabdare, iar cu caldurile care sunt la noi, nu prea avem chef de nimic!
    Bravo david! Bravo mami!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va felicit din tot sufletul, ideile sunt minunate, frumos organizate si puse in practica. Imi place mult, mult!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez