miercuri, 11 iulie 2012

Mame si bloguri

Publicat de Roxana la 7/11/2012 11:42:00 a.m.
Pana sa aiba baietelul meu 1 an, nu am stiut ca exista bloguri scrise de mame pentru mame.

Intr-o zi am cautat pe Google activitati pentru copii, asa am ajuns pe blogul Ralucai si de acolo pe alte bloguri scrise de mamici.

Am aflat ca in alte tari blogurile mamelor sunt foarte populare si de mare folos.

Sunt 7 luni de cand scriu si eu pe acest blog.  Multa lume m-a intrebat de ce, pentru ca mi se pare o metoda foarte buna sa oferi si sa primesti idei de petrecere a timpului liber impreuna cu copilasii.

Cu cat sunt mai multe bloguri pentru parinti cu atat sunt mai multe idei, iar copilasii nostri au numai de castigat din asta.

In plus, datorita acestui blog am cunoscut mamici de la care am multe de invatat.

Little Lucky a deschis o colectie numita "mame si bloguri", astfel ne ofera ocazia sa ne cunoastem.
Daca esti mamica si ai un blog, pune linkul in colectie sa te vizitam :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez