joi, 19 iulie 2012

Punem haine la uscat

Publicat de Roxana la 7/19/2012 05:38:00 p.m.
De ceva timp, David a depasit etapa bucataritului, inlocuind-o cu o alta pasiune: maturatul, stransul hainelor, bagatul si scosul hainelor la spalat/uscat si calcatul.
Am un mare ajutor din partea lui.
Cand calc isi pune si el "masa" de calcat si "fierul" ( i-am improvizat ceva) si isi calca tricourile.
E tare harnicut!

Activitatea de azi, de tip montessori,  s-a potrivit manusa cu noua lui pasiune. Jocul presupunea sa intinda hainute la uscat.

Pentru aceasta activitate am avut nevoie de:
- tipar hainute
- fetru
- ace 
- foarfec
- carlige
- sfoara

De aici am scos la imprimanta tiparele pentru hainute: pantalon lung, pantalon scurt, tricou si rochita.
Am decupat tiparele si cu ajutorul acelor le-am prins de fetru si am decupat urmand conturul tiparului.

Pentru ca nu am gasit sfoara, am legat un elastic de doua picioare ale mesei, improvizand o sarma de agatat hainutele.

David a luat hainutele si le-a pus "la uscat", prinzandu-le cu ajutorul carligelor.
A fost foarte entuziasmat de activitate, ba chiar a pus si tiparele la uscat.
Le-a sortat pe sarma in functie de categorie. Mi-a zis ca el se imbraca cu pantalonii lungi doar cand e frig afara, dar ca cei lungi de pe sarma sunt pantalonii lui tata, ai lui sunt pantalonii scurti :) Iar rochita poarta doar mama si Fetita cu Fundite, adica doar fetele.


E o activitate foarte buna pentru dezvoltarea muschilor mainii si a degetelor.


Daca inca nu v-am convins cat e de distractiva aceasta activitate, intrati si vedeti ce spune Raluca si Mihaela :)

8 comentarii:

  1. frumos! poate imi aduc aminte sa ii fac si piticului meu un set de hainute.
    si al meu are pasiuni din astea.
    oare la 16 ani vor mai fi asa interesati sa ne ajute? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă activitatea. Ne-ai dat şi nouă o idee bună :D

    RăspundețiȘtergere
  3. E excelenta aceasta activitate! La fel de interesata a fost si M. de ea. Multumim pentru tipare!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, sa stii ca am cautat aceasta activitate la tine pe blog dar nu am gasit-o :( am vrut sa pun link si de la tine. Oare nu o ai sau n-am vazut-o eu?

      Ștergere
  4. Roxana, noi am inclus-o in activitatea pe marginea cartii "Casuta furnicutelor", dar nu a fost atat de elaborata ca a voastra :)
    Si noua ne place atat de mult sa lucram cu clamele de lemn. Mie ideea mi-a venit pe loc, a trebuit sa decupez rapid si nu am mai cautat tipare, dar ma bucur atat de mult ca am gasit la tine!!!
    Multumesc mult, va pupic!

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant!
    noi facem astfel de activitati dar cu rufele "adevarate" :)))
    cu ajutorul acestui "joc" i-am invatat pe cei mici si culorile (folosindu-ma de carlige ;) )...din parimavara, Andrei foloseste carligele sa-si faca avioane :))) in timp ce eu ma ocup de hainele intinse la uscat :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez