joi, 6 septembrie 2012

Busy bag 7

Publicat de Roxana la 9/06/2012 12:24:00 p.m.
Am stat mult si m-am gandit cum sa continui activitatile cu David. Pana acum ne-am jucat liber, fara o programa, fara sa insist sa invete ceva neaparat. Vara aceasta am avut mai putine activitati educative, a fost vacanta, cald, am stat mult pe afara, ne-am plimbat. Am zis ca din toamna ne apucam mai serios de "treaba".
In curand, David va incepe gradinita. Cu siguranta, acolo se va juca dupa o programa. Deci, nu cred ca are sens sa il incarc si eu acasa. Oricum, timpul petrecut impreuna va fi scurt si de aceea nu-l voi folosi facand lectii.  Am decis ca joaca noastra va continua ca si pana acum.

Ma folosesc de acesti busy bags pentru a organiza activitatile ce le vom face, in special, in weekend, sau cand vom fi plecati, astfel voi economisi mult timp si efort. Iar cand vom avea nevoie, nu va trebui decat sa alegem saculetul.

Unele activitati prezentate noi le-am facut deja, dar am ales sa vi le arat pentru a va oferi idei cat mai multe. In plus, ma vor ajuta si pe mine pe viitor, cand voi pregati astfel de saculeti si pentru fetita.


1. Activitate de numarare -  contine umbrelute, buline si lipici. Pe fiecare umbreluta este scrisa o cifra sub care trebuie lipite atatea bulinute cate indica cifra. Voi reveni cu detalii

2. Activitate de recunoastere a formelor si asamblare - il puteti admira aici.

3. Craft de toamna - contine un arici si frunze uscate. Cum l-am facut vedeti aici.

4. Papucelul - invatam sa legam sireturi. Aici am scris despre el.

5. Identifica litera - contine o fisa de aici si un set de cartonase cu alfabetul.

Si alte idei de busy bag gasiti in colectia Busy Bag



10 comentarii:

  1. Spor la activitati!!!
    Eu "ma muncesc" acum sa fac un "felt board" pentru piciu meu de 1an si 7luni.Fetru am, trebuie sa-mi procur o rama :)
    Ma ajuta enorm Pinterest sa pot sa retin atatea idei faine, si bineinteles bloguri ca ale tale. E destul de greu cu managementul timpului, dar daca vrei,poti!
    Poate ti se va parea util :
    http://pinterest.com/miha1404/felt-board/
    http://pinterest.com/miha1404/busy-bag/
    http://pinterest.com/miha1404/crafts-for-kids/
    http://pinterest.com/miha1404/kids/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru linkuri :) Ce multe idei ai adunat! Nu am cont pe Pinterest, dar cred ca o sa-mi fac, pare mult mai usor de folosit si la vedere.
      Oare nu poti folosi carton, pe el sa lipesti fetru. Il poti folosi pe ambele parti, cu imagini diferite.

      Ștergere
    2. cred ca va fi cea mai practica solutie-cartonul
      mersi:)

      Ștergere
  2. Draga roxana,
    Citind postarile tale am ajuns la concluzia ca esti o mama care merita felicitari din toata inima pentru faptul ca se joaca impreuna cu micutul. Multe mamici, din pacate, nu fac acest lucru deoarece nu le permite timpul liber sau poate din alte motive, mai mult sau mai putin intemeiate. M-am gandit la faptul ca David va merge in curand la gradinita si sfatul meu este sa procedezi ca si pana acum: sa nu iti propui sa urmaresti o programa scolara. Lasa acest lucru pe seama gradinitei. Este de dorit ca David sa intalneasca lucruri noi care sa-i captiveze atentia, sa-i trezeasca interesul pentru activitatile desfasurate in cadrul gradinitei. Parerea mea... Mai discutam despre acest lucru, daca doresti. Pe blogul meu gasesti articole din care parintii afla cum isi pot pregateasca micutii pentru gradinita. (IONELA)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ionela, bine ai venit pe blogul nostru, cat de mult ma bucur :) Iti multumesc pentru sfaturi, mi-ar placea sa vorbim mai multe legate de acest subiect:gradinita. Trimite-mi te rog numarul tau de telefon si e-mailul pe adresa blogului, nu stiu daca Marius il are, si-a schimbat telefonul si a pierdut contactele. Te pup

      Ștergere
  3. Articole despre care am amintit mai sus:

    http://gradinitahorianeamt.blogspot.ro/2011/07/primul-pas-in-comunitate-gradinita_23.html

    http://gradinitahorianeamt.blogspot.ro/2011/07/primul-pas-in-comunitate-gradinita_1331.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti las nr de tel si e-mailul pe facebook, in mesaj privat.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez