vineri, 14 septembrie 2012

Sperietoare de ciori sau nu

Publicat de Roxana la 9/14/2012 10:17:00 a.m.
Ma intrebam, oare ciorile au simtul esteticii, al frumusetii? Atunci de ce sperietorile trebuie sa fie urate?!!  M-a amuzat acest gand.
Poate va intrebati ce m-a apucat sa ma gandesc la asa ceva?! Pai...am admirat sperietoarea facuta de Laura si buburuza ei. E chiar haioasa si pasnica. Daca o va pune in gradina, oare va reusi sa sperie ciorile?
Nu stiu daca Laura are gradina, insa am vazut ca are un pervaz foarte frumos, colorat, unde buburuza ei isi expune toate lucrarile frumoase.

Noi nu avem nici gradina, nici pervaz frumos, in schimb avem sperietoare, cu siguranta nu de ciori, ca nici de acelea nu avem. Hmm... cam multe lucruri nu avem!!!

Sa va prezint sperietoarea noastra:


O voi inscrie in concursul Ochisorii zambareti, gazduit de Little Lucky, cu premii oferite de Julia Toys si Giggles.



15 comentarii:

  1. Imi place sperietoarea voastra :)

    Eu zic sa faci template-uri cu ce desenezi cum a fost si papucelul sau ariciul sau sperietoarea ... un document cu toate astea ... ca eu tare le-as folosi :)

    Sperietoarea asta as face-o sa o pun pe frigider ca eu am cu un pic de portocaliu in bucatarie si ar merge la fix. Mainile, picioarele si parul din ce sunt facute?

    Si ... ca sa elucidam misterul ... nu avem curte, ne limitam la pervaz :) dar vom incerca sa-l umplem cat de mult posibil :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :) E perfect! Ma scoti dintr-o mare incurcatura :)

      Ștergere
    2. Laura, pentru tine voi face un document cu toate sabloanele, doar ca nu sunt foarte talentata la desen, daca iti plac liniile nu chiar perfecte, atunci te ajut cu drag :)Si de acum voi tine cont de dorinta ta, la fiecare craft voi pune o poza cu sabloane. E bine asa?

      Pentru maini, picioare, palarie am folosit iarba uscata si cateva fire dintr-o panza de sac.

      Ștergere
  2. vai, ce simpatica este!!!! si noua ne plac mult sperietorile de ciori:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur destinul acestei scarecrow nu este acela de a speria vreun pasaret :)
    Ea are unul mult mai special: de a face oamenii sa zambeasca si sa o ia drept exemplu :)

    combinatia de portocaliu si verde e foarte buna pre ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha e nostima foc!!:)))
    ce sa sperie ciorile, cred ca se indragostesc instant de ea!:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) atunci sa o tin bine ascunsa, sa nu cumva sa o vada ciorile si sa-mi navaleasca in casa!!!

      Ștergere
  5. Simpatica si zambareata!
    Sa fi vazut ce sperietoare am avut noi in stratul cu rasaduri - autorul a fost tatal meu! Teodora s-a distrat foarte tare cand a vazut-o! A vrut sa scoata si o fotografie cu ,,Sperie-ciori" al nostru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte fain a iesit!
    Ne pregatim si noi sa facem o sperietoare mare-mare sa o asezam pe banca pe post de decor!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez