marți, 25 septembrie 2012

Fotografii de scos - oferta 0.19 lei!

Publicat de Roxana la 9/25/2012 12:09:00 p.m.
De ceva timp, mi-am propus sa sortez si sa scot fotografiile digitale ale copiilor pe hartie.
Dar gandul ca am mii de fotografii ce trebuie sortate, imi da fiori si ma oboseste. 

Duminica, am vazut in Carrefour borna unde se pot procesa fotografii, si mare mi-a fost surpriza sa vad ca au o promotie foarte buna.
Doar 0,19 lei fotografia format 10*13!!!  Promotia e valabila pana pe 26 septembrie. Eu zic ca mai putin de atat nu se poate, asta mi-a dat curaj sa ma apuc de treaba. N-as vrea sa ratez aceasta promotie. E aproape gratis!

Sursa foto

Comanda o puteti trimite online sau sa lasati Cd-ul cu poze la magazinul Carrefour. 

Cititi aici mai multe detalii.

13 comentarii:

  1. 0,19 lei este o oferta foarte buna! multumim!
    pacat ca in SM nu este carrefour :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, am vazut pe site ca le poti primi si prin curier, uita-te, eventual suna si cere informatii. Nu doar Carrefour are astfel de borne, se gasesc si prin alte magazine.

      Ștergere
  2. Si Realul are o astfel de oferta. Noi n e-am facut de doua ori la ei. Chiar saptamana trecuta am primit vreo 400 de poze (de fapt am scos atatea) :).
    Nu stiam ca si Carrfour are asa ceva. Multumim pentru pont.
    Nici la noi nu este nici Real , nici Carrfour...cand vreau sa scot poze, apelez la prietene :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi am facut poze la Carrefour de mai multe ori. Au iesit bine de fiecare data, eu sunt multumita. Atata doar ca ca sunt putin mai mici decat pozele obisnuite (10/13 in loc de 10/15 ).

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi am gasit tot asa o oferta la Domo anul trecut prin Kuponiada. Tot cu 0,19 insa le-am trimis on-line si le-am primit la un magazin cel mai aproape de noi.
    Calitatea a fost buna.
    Acum ca este oferta si la Carrefour, si a trecut deja destul timp in care am facut poze frumoase, vom mai scoate si noi o tura.
    Multam de pont ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am scos la Auchan, banuiesc ca e aceeasi firma (cewe), dar n-am fost multumita, le-au incadrat ciudat de tot, la multe mi-au taiat capetele. Am mai scos fotocarti, tot la cewe, dar prin Carrefour, astea au iesit ok

    RăspundețiȘtergere
  6. roxana, acum depinde si de rezolutiile fotografiilor trimise..ca daca nu ai o camera buna, nu poti avea asteptari mari. Da, cum spunea si Icoane pt suflet, nu mi-a placut ca la unele, capetele au fost taiate :)...dar, in general am fost multumita:)
    bine ca stiu acum si de Carrefour.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim pentru pont.
    Trebuie sa stiti si ca imprimantele au profile de culoare care pot diferi de profilele de culoare de pe calculatorul nostru, astfel incit si culorile pot diferi pe hirtie.
    E bine sa intrebati inainte si despre "capetele taiate", adica despre formatul in care ei printeaza, pentru a nu avea surprize. Firmele dedicate printarii au de obicei si o sectiune de suport. Puteti alege daca taie capetele sau daca adauga o banda de culoare, sa incapa toata poza.
    Eu am printat cu rezultate bune la Digital One - http://www.fotodigitale.ro/site/Contact/
    Vad ca au oferta pentru 10x15 (0,39 RON).

    RăspundețiȘtergere
  8. Aparatele de tip point&shoot (compacte, cele mici) salveaza pozele de obicei in format 4:3, iar formatul laboratorului este de obicei 3:2 - de acolo decapitarile. :)
    Insa se poate pastra formatul vostru original, o sa apara insa o margine (border) alba in fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna oferta asta mai e valabila?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua..stiti cumva oferta asta mai e valabila?

    RăspundețiȘtergere
  11. Intra pe www.cewe.ro. momentan sunt cu 0.28 lei pana azi 01.02.2016. Vedem de maine ce va mai fi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez