miercuri, 26 septembrie 2012

Joaca cu frisca - activitate senzoriala

Publicat de Roxana la 9/26/2012 02:21:00 p.m.
Cu ceva timp in urma, am facut aceasta activitate senzoriala cu David, dar am folosit spuma de ras.  A fost foarte interesant pentru el sa-si plimbe manutele prin spuma, apoi sa o coloreze, sa amestece culorile. Poze nu am sa va arat, ce succes a avut activitatea, trebuie sa ma credeti pe cuvant.

In timp ce ii dadeam fetitei sa pape, m-am gandit ca ar fi o experienta interesanta si pentru ea, doar ca ei nu-i puteam da spuma de ras sa se joace pentru ca,  inca mai are curiozitatea de a gusta cam tot ce ii trece prin manute.


Deci, trebuia sa gasesc un inlocuitor spumei de ras, cu aceeasi textura dar sa fie comestibil. M-am gandit ca frisca se potriveste perfect.  Aveam doua plicuri de praf de frisca, am pus lapte si am batut cu mixerul. Compozitia am separat-o in trei, o parte am lasat-o alba, alta am colorat-o cu rosu si cealalta cu albastru. Am folosit colorant alimentar.


I-am pus pe masuta frisca si am indemnat-o sa-si bage manute in ea. La inceput a fost foarte rezervata, nu intelegea ce se intampla, a pus manuta, dar parca nu voia sa se murdareasca. I-am dat o lingurita si un castronel si i-am aratat cum sa transfere frisca de pe masa in castronel. Atunci a prins curaj si s-a jucat pana ce s-a plictisit.

Cel mai mult i-a placut cum se simte frisca in manute. A tot inchis si deschis pumnul.

Eu m-am bucurat ca nu a mai fost curioasa sa bage in gurita. Nu i-am zis ca nu are voie sa duca la gurita, sa nu o derutez pe viitor.

A fost si o buna ocazie de a-i introduce primele culori.

Eu zic ca merita sa incercati cu micutii vostri aceasta activitate.

4 comentarii:

  1. da da. se merita facuta activitatea.
    noi ieri am facut galuste cu prune si binenteles ca si-au bagat mana in aluat si l-au modelat cum au vrut ei.
    da' frisca e mai buna ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Să vezi și la noi ce distracție de cu frișca, și cu aluatul! Îmi tot spune „Una si gata” :) Ce mă mai amuză! Sunt tare dulcei cu mânuțele lor durdulii să atingă curios totul! Nu-i așa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, asta cu "una si gata" e si la noi, mereu si la orice ii face placere lui David :))) mai arata si un degetel in timp ce spune, foarte convingator, "una si gata"! :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez