miercuri, 5 septembrie 2012

Omiduta

Publicat de Roxana la 9/05/2012 11:26:00 a.m.
Materiale necesare:
- o sosetuta
- vata
- elastic
- ochisori mobili

Am pus in sosetuta  un bot de vata, am legat un elastic, iarasi un bot de vata si elastic si tot asa de 3 ori.
Am lipit ochisorii mobili si am desenat o gurita. Ne lipsesc doar antenutele, nu am stiut pe moment ce sa improvizez, m-am gandit la agrafe dar am renunat din motive de siguranta.


 Omiduta facuta de David:


Omiduta facuta de mama:


David si-a amintit sa citim cartea Omida mancacioasa:


Acum, omidutele noastre se odihnesc, au mancat atat de mult!!!

Povestea continua, urmeaza sa iasa doi fluturasi. David si-ar dori si un melc, sa vedem ce putem face :)











14 comentarii:

  1. Foarte frumos v-a ieşit!
    Ieri i-am făcut şi eu una fetiţei, a dus-o în iarbă să-i dea frunze să pape :)) a fost tare haioasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. apropo, cu ce i-ai lipit ochişori? eu le-am pus cu un lipici şi după un timp i-a dezlipit uşor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am lipit cu Hobby Universal Glue de la Bison.
      E special pentru textile, portelan, lemn, sticla, piele, pluta, carton.

      Ștergere
  3. Imi plac omidutele, iar a lui David e mai colorata si arata grozav.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta omiduta.La cate sosete desperecheate sunt pe la noi cred ca am avea f. multe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai niste idei foarte ingenioase!
    De unde se pot lua ochisori mobili?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere si pentru vizita :)Ochisori mobili gasesti la librarie, costa in jur de 4 lei un pachet cu muulti ochisori de diferite marimi. Eu i-am luat de la libraria din Rogerius, de pe Transilvaniei :)

      Ștergere
  6. si cand se vor transforma aceste omidute dragalase in fluturasi?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce varsta avea David cand ati facut activitatea asta?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez