vineri, 7 septembrie 2012

Umbrelute

Publicat de Roxana la 9/07/2012 12:08:00 p.m.
Chiar daca afara inca e soare si cald, totusi sa nu uitam ca a venit toamna.
Noi stim deja ca toamna  frunzele se ingalbesc si cad,vine frigul si ploua mult.

Asa ca ne-am pregatit cateva umbrelute care sa ne apere de ploaie, vreti si voi? Avem mai multe, sa vedem exact cate, trebuie sa le numaram.


Daca nu le vreti pe ale nostre, poate pentru ca sunt galbene, va zicem cum le-am facut.

Materiale necesare:
-carton
-foarfec
-carioca
-creion
-buline, de preferat autoadezive

Am desenat o umbreluta. Nu e cel mai reusit desen si se vede, mai ales ca fix atunci nu am gasit radiera, sa-l pot indrepta cat de cat. Ei, asa se intampla! Drept urmare, l-am lasat asa.


Am decupat desenul si l-am folosit pe post de sablon pentru a face umbrelutele galbene.
Am trasat conturul umbrelei si am scris cifrele cu o carioca maro.

David a lipit, sub fiecare umbrela, acelasi numar de bulinute cat indica cifra de pe ea.



10 comentarii:

  1. Ce dragute sunt! Imi plac foarte mult, si pentru toamna sunt perfecte.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) mi-ai furat bulinele si le-ai pus sub umbrela, ha? credeai ca nu le vad?:))))
    foarte vesela activitatea, bravo!
    galbenul da impresia de soare, chiar daca-s umbrele.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu eram eu hotul, bulinele tale erau bine pazite!! N-am avut ce face si le-am luat pe acestea, nu sunt autoadezive.

      Ștergere
    2. Laura, ma bucur ca iti place. Eu am zarit pe FB un arici pogonici la voi, vin imediat sa vad despre ce e vorba :)

      Ștergere
    3. cum asa? n-ai gasit?
      chiar ieri am fost la Selgros si am vazut buline din-acestea, la set.

      Ștergere
  3. daca mai faceti multi arici, cred ca deschid o colectie despre ei.:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez