miercuri, 3 octombrie 2012

Biblioteca online

Publicat de Roxana la 10/03/2012 09:26:00 a.m.

Dragii mei, nu-mi incap in piele de bucurie. Am intrat azi pe blogul Cameliei si la comentarii am vazut un link, lasat de Andru,  catre o biblioteca cu carti pentru copii, Oxford Owl.


Desigur, curiozitatea m-a indemnat sa intru sa vad despre ce e vorba.
Am gasit o multime de carti pentru copii, in engleza, superbe, ce se pot rasfoi gratuit, dar ce e si mai interesant e ca sunt citite, foarte frumos, cu intonatie.

E o adevarata placere sa privesti si sa asculti, nu-ti mai vine sa pleci de pe site.

Multumim Andru pentru recomandare.

Later edit

La giggles pe blog am gasit alte recomandari de carti gratuite. Intrati sa vedeti.

12 comentarii:

  1. Mai este si asta:
    http://www.meegenius.com/store/books/free/
    care are si aplicatie pentru Android (banuiesc ca si pentru iPhone) si are si o aplicatie pentru browserul Chrome aici: http://chrome.meegenius.com/

    Noi folosim mai ales aplicatia pentru telefon cand asteptam la medic, sau la casa de marcat, sau in masina

    RăspundețiȘtergere
  2. multaaaaam! si ce accent fain au povestitorii <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru menționare! :) Citeam postarea ta și mi-a luat ceva vreme să-mi dau seama cine-i Andru asta :)) Iar includerea mea în blogroll mă onorează, să fac de-acum bine să scriu serios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu iti multumesc pentru info. :)
      Sa scrii ca eu vin sa citesc :) La ce recomandari faci, sunt sigura ca postarile tale vor fi pe masura!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez