joi, 25 octombrie 2012

Para

Publicat de Roxana la 10/25/2012 11:45:00 a.m.
Saptamana asta, la gradinita, David a invatat despre fructe si legume.

Ca sa extindem activitatile si acasa, am cules cateva frunze galbene, cu intentia de a face o para.

Am desenat o para. Cu o pensula, David a uns para cu aracet. Frunzele le-a taiat bucatele mici si le-a lipit pe desen, respectand conturul.

Asa arata para lui David. E facuta doar de el, eu nu am facut altceva decat sa-i desenez para.


Eu zic ca lucrarea arata foarte bine si sunt mandra de el!

8 comentarii:

  1. Mie-mi place mult para lui David! :) Una n-a mers azi la gradinita, cred ca o sa-i propun si ei genul acesta de lucrare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo David! Esti creativ la fel ca mami.

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo, David! Para a iesit splendida, iar ideea e foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  4. mergea si o frunzulita mica, verde, peste frunza desenata de tine.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. David a decis ca tabloul e gata si fara frunza, cica a ramas in copac :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez