vineri, 5 octombrie 2012

Transferam margele

Publicat de Roxana la 10/05/2012 11:47:00 a.m.

Transferul de obiecte micute, dintr-un loc in altul, e o activitate foarte buna pentru dezvoltarea muschilor mainii, coordonarea ochi-mana si exersarea dexteritatii.

O astfel de activitate am facut si noi, pentru prima data cu Fetita cu Fundite.

Fiind vorba de obiecte micute, pe parcursul activitatii am fost foarte atenta sa nu bage in gurita, iar cand a incercat sa faca acest lucru, cu blandete i-am spus ca nu e bine, i-am dat mana usor de la gura si am incercat sa-i distrag atentia.

Ca materiale am folosit: margelute rosii, o forma de facut gheata si o sticluta, din plastic, cu gura mai mare, de la iaurt.

I-am pus materialele in fata si i-am aratat ce trebuie sa faca. Prima data i-am dat forma de gheata sa puna mergelele in compartimente, apoi cand s-a plictisit am scos sticla si i-am aratat cum sa bage margelele in ea.

Singura si-a dat seama ca sticla merge si scuturata si daca are margele face muuulta galagie si e tare distractiv. Apoi a rasturnat margelele pe pat, le-a tot mutat din sticla in tavita si invers.

Cand nu a mai vrut sa faca transfer, m-am jucat cu ea asa: eu ii ceream mergele si ea imi dadea, apoi i-am cerut toata cutia sa mi-o dea si mi-a dat-o. Scopul acestui joc a fost sa o invat sa dea lucruri dar si sa isi imbogateasca vocabularul cu cuvinte noi.


In total, activitatea a durat in jur de 10 minute.

Concluzia: i-a placut, cu siguranta o vom repeta insa, vom folosi alte materiale.

Stiati ca azi se sarbatoreste Ziua Mondiala a Educatiei?

4 comentarii:

  1. Daa. azi a venit bunica unui baietel la mine si mi-a spus ceva foarte frumos de ziua educatorului :)
    M-am simtit,,,, ca la premiere :)
    A fost chiar o surpriza pentru mine.

    Felicitari ptr noile descoperiri ale fetitei cu pantaloni in dungi ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Si la noi activitatile de genul asta sunt la mare cautare. S-ar juca asa ore in sir, ar fi bine daca eu as putea sa fac altceva in timpul asta, dar daca se joaca cu obiecte mici trebuie sa stau pe langa ea :) .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez