vineri, 26 octombrie 2012

Un munte de cascaval

Publicat de Roxana la 10/26/2012 10:32:00 a.m.
Intr-o dimineata, cand soriceii s-au trezit, au avut parte de o surpriza uriasa. In fata casei lor, chiar langa drum, aparuse un munte de cascaval.

Toti soriceii au inceput sa chitaie de bucurie, aveau sa manance la micul dejun, mancarea lor preferata, cascaval.

Daca vreti si voi sa aveti o familie de soricei fericiti in farfurie, va trebuie:
- paine unsa cu pate de casa ( la sfarsitul postarii pun reteta mea )
- oua de prepelita fierte
- o rosie
- masline
- cascaval
- cateva fire de spaghete fierte.

Reteta pate de casa:
- 250 gr ficatei de pasare
- 2 cepe mari

Tai ceapa fideluta, o calesc putin in ulei, pana devine transparenta.  Curat ficateii de pielite si ii spal.
Cand e gata ceapa, pun ficateii peste ea, cu putina apa ( cativa stropi ). Acopar cu un capac si las sa fiarba pana scade apa. Potrivesc de sare.
Las sa se raceasca, apoi pun ficateii si ceapa intr-un vas si pasez cu blenderul.
Iese cel mai delicios pate. Se face usor, rapid si nici nu se compara cu cel din comert, pe care nu va recomand sa-l mancati.

Intr-o postare viitoare va voi da reteta mea de mezel facut in casa.




8 comentarii:

  1. La reteta noastra de pate de pui, mai adaug 2-3 galbenusuri de oua fierte si ceva unt, in functie de cantitatea de ficat, il face si mai gustos, si usor tartinabil, la temperatura camerei. Si neaparat cativa stropi de lamaie stoarsa, ca sa nu fie gretos.

    Sunt foarte simpatici soriceii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Julia, asa era si reteta mea, dar am simplificat-o pentru ca era prea greoaie. Fara ou si unt nu mai e nevoie sa pun lamaie.

      Iti multumesc pentru apreciere si desigur pentru vizita. Te mai astept :)

      Ștergere
  2. Ce creativa esti,foarte frumoasa prezentarea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaau, ce-i aici la voi in farfurieeee!!!
    oare cine a adus muntele acela de cascaval acolo langa drum?
    :)
    Oare langa drumul meu nu apare?

    Incearca reteta asa cum spune Julia, iese si mai buna. mie nu-mi place ficatul dar sotul meu apreciaza ficatul asa dupa cum spune ea. si poti pune si verdeata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O zana buna...adica eu :)))
      Cum i-am raspuns si Juliei, noi preferam varianta mai simpla :)

      Ștergere
  4. Au iesit foarte frumosi! Deşi imi este groaza de soareci, i-as manca pe toţi din farfurie :) Şi noue ne place ca pateul sa fie simplu... galbenusul de ou şi untul il fac prea gras si greu. Eu mai pun si putin usturoi si morcov.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sa stii ca am incercat si varianta cu morcov si usturoi :) Insa am ramas la asta mai simpla.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez