marți, 16 octombrie 2012

Marul

Publicat de Roxana la 10/16/2012 03:15:00 p.m.
Continuam activitatile dedicate toamnei cu un tablou. Am facut un mar ce straluceste in bataia soarelui.


Cum tocmai am terminat de sortat creioanele colorate, mi-a venit ideea de a le folosi intr-un alt mod - topite.

Am desenat un copac, l-am colorat. Frunzele si merele le-am facut topind creioane cerate.
Am folosit o lumanare, la care am incalzit creioanele. Cu lumanarea in mana, puneam creionul in flacara si cand incepea sa picure, mutam creionul pe desen.

Eu am tinut lumanarea si David creionul. Am fost extrem, extrem de atenta sa nu isi picure ceara pe manuta.

La sfarsit am desenat iarba, soarele si norii. Cerinta lui David a fost sa facem norii pufosi, asa ca am adus o bucatica de melana, cu care am construit norisorii.


18 comentarii:

  1. ce idee minunata!
    imi place mult de tot!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb tabloul!!!Felicitari, mami si David!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place tare mult tabloul!
    iar ideea cu "norisori pufosi" am sa o "fur" si eu, daca se poate :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, cum sa nu. Abia astept sa vad ce tablou veti face cu norisorii :)

      Ștergere
  4. Si mie imi place ideea, ar fi ceva nou si pentru fetita mea... Tot cautam materiale noi pe care sa le folosim, ceara/culorile cerate ne-ar fi la indemana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca iese un tablou deosebit. Neaparat sa incercati! Si sa ne spuneti si noua :)

      Ștergere
  5. Foarte frumos v-ati jucat voi.
    Zici ca e un mar din poveste. Doar ca trebuie sa vina cineva sa culeaga merele cazute pe jos :))

    Si norii sunt foarte frumosi. sunt niste nori de toamna. super.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si noi avem o multime de creioane cerate pe care nu le mai foloseste, asta e un mod inedit de a le folosi pentru a crea ceva frumos cu ele!

    RăspundețiȘtergere
  7. frumooos! si o idee excelenta de activitate in 2: mama si copilul.:)
    bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Pentru noi nu e prima data, ne-am mai jucat si alta data cu ceara si tare ne-a placut :)

      Ștergere
  8. wow-wow-wow! :) foarte frumos! o idee foarte faină...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez