luni, 29 octombrie 2012

La multi ani, Fetita cu Fundite!

Publicat de Roxana la 10/29/2012 10:16:00 a.m.
 Mi se intampla des sa nu-mi gasesc cuvintele cand am emotii. In acest moment, imi este greu sa scriu bucuria si sentimentele ce le simt.

Ma simt binecuvantata si cred cu tarie ca Dumnezeu exista si ne asculta rugaciunile.

In familia noastra avem o minune, e Fetita cu Fundite.  E dovada vie ca minunile exista. De cand era doar un manunchi de celule, a aratat ca e o luptatoare.

Natalia, esti o fetita speciala! Iti multumesc ca m-ai ales sa fiu mama ta.
Noi (mami, tati, fratiorul si bunicii ) iti dorim sa cresti frumos, sa fii mereu vesela si sanatoasa!

Pe 28 septembrie, Fetita cu Fundita a implinit 1 anisor.  Cum era si normal, nu putea sa lipseasca tortuletul, chiar daca a venit cu o luna intarziere.

Povestea fiind mai lunga, va zic doar atat, din inginer am ajuns cofetar.  Cu alte cuvinte, tortul Fetitei noastre e facut de mine.

Ca orice mama, am pus mult suflet si am muncit mult ca acest tort sa iasa deosebit. Poate nu e cel mai frumos tort, chiar as putea spune ca are multe imperfectiuni, insa asta nu a contat. Atat copilasii cat si tati si musafirii care i-am avut, au fost incantati.

Mi-a fost usor sa decid aspectul tortului. Omida mancacioasa (Eric Carle, ed. Cartea Copiilor) e una dintre cartile preferate de Fetita cu Fundite.

Mi-a luat doua zile sa termin tortul. Totul a fost facut de mine, inclusiv pasta de zahar ( care mi-a creat probleme ).
Poate ma veti intreba de ce m-am complicat si nu m-am dus la cofetarie sa cumpar un tort.
Raspunsul e ca, din principiu, noi nu cumparam niciodata tort din cofetarie, punem mare accent pe aspectul acestuia, in sensul sa fie personalizat, persoana care ne face in fiecare an tortul e din Cluj.
De o luna ne-am tot planificat petrecerea la Cluj si nu am reusit sa o facem, de aceea am decis sa ma descurc singura, altfel riscam ca Fetita noastra sa ramana fara tort.

Asa arata tortul omiduta:

Fetita e fost extrem de fericita cand l-a vazut. Cu degetelul ei curios arata spre omiduta si bucuroasa "povestea" ce vede ea acolo.
David a fost si el foarte incantat, ne-a zis ca tortul Nataliei e foarte frumos.

Am incercat sa fac tortul pe furis, sa pastrez surpriza. Ma bucur ca am reusit, noroc de tata ca a tinut copilasii departe de bucatarie, cat timp am lucrat la tort.



Si sectiunea:

Chiar daca nu ma asteptam ( va zic sincer ca acest aspect nu m-a interesat ) a fost si foarte gustos.
Tortul l-am facut din piscoturi si doua creme, de ciocolata si vanilie.

Dar acesta nu e singurul tort al Fetitei cu Fundite, priviti aici ce cadou frumos a primit de la Little Lucky, chiar de ziua ei.
Iti multumesc Lucky, inca o data, pentru aceasta frumoasa surpriza. A fost un gest minunat din partea ta, care mi-a adus lacrimi de bucurie in ochi.

25 de comentarii:

  1. LA multi ani inca o data minunatiei voastre mici! Tortuletul este minunat!!!! NOta 20!!

    Si eu prefer sa le fac torturile singura...nu am cumparat niciodata tort din cofetarie, plus ca eu le fac uriase, pentru ca suntem muuuuulti :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Coca! Ce bine ca sunteti multi si alaturi de familie. Noi stam departe si suntem singuri :( Nu am avut pentru cine sa fac un tort mare.

      Ștergere
  2. La multi ani din nou! Tortul e S-U-P-E-R-B!!!! Felicitari din inima!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani fetitei cu fondite!!si felicitari pentru tort,e foarte reusit.

    RăspundețiȘtergere
  4. iti dai seama ce gustos ar fi fost tortuletul meu daca era comestibil?:))

    foarte bine ti-a iesit, bravo!
    sa ne povestesti aventurile cu pasta de zahar.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cat de bine arata, sunt sigura ca ar fi fost gustos :)Tortul tau nu-l voi uita niciodata! Foarte putine lucruri m-au impresionat atat de tare.
      Multumesc pentru apreciere, ma bucur ca iti place!

      Ștergere
  5. La multi ani fetitei cu fundite!
    Roxana, felicitari pentru tort! Arata minunat!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani senini si veseli, Fetita cu Fundite! Te imbratisam de departe!

    Felicitari pentru tort, arata minunat! Imi inchipui cat de bun a fost. (Se pare ca septembrie e o luna norocoasa pentru bobocei frumosi, si Petru a implinit un an pe 22 septembrie!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru urare!
      Ma gandeam eu ca ai nostri copilasi au zile de nastere apropiate :) La multi ani si voua, sa cresteti mari, puternici si sanatosi!

      Ștergere
  7. La multi ani fericiti si sanatosi va dorim si noi!
    Tortul ti-a iesit foarte dragut!
    Exact in acelasi mod am gandit si eu, cand am ales sa facem tortul acasa(m-a ajutat si sotul, care se pricepe la modelat figurine).Am luat si colorant care cred ca o sa ne ajunga cel putin 10 ani.Abia astept Craciunul, sa mai facem un tort(vreau de data asta sa il acopar cu pasta din lapte praf,ca e mai gustoasa si aspectuoasa)!
    Crestere mare,Fetita cu Fundite!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, iti multumesc!
      Satisfactia care o ai cand vezi cum stralucesc ochisorii copilasilor face sa merite toata munca.

      Ștergere
  8. La multi ani veseli!Felicitari, torttul a iesit incredibil!

    RăspundețiȘtergere
  9. Oooh. deci ptr voi era tortul ala frumos din plastilina.
    Super. si omiduta voastra e frumoasa. si mancabila. se pare ca a devenit mascota :)

    Si eu primul tort in forma de masina ptr fiul meu l-am facut din piscoturi.
    buuun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pentru noi era :) Suntem tare norocoase, ne mandrim cu doua torturi :))
      Omiduta, cu siguranta, se identifica cu Fetita cu Fundite, sau e invers? Doua mancacioase :))

      Ștergere
  10. La multi ani ! Ati avut un tort superb. Cum ai facut pasta de zahar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Valentina! Pasta de zahar am facut-o dupa aceasta reteta:http://torturilelissei.blogspot.ro/2009/01/pasta-de-zahar.html

      Ștergere
  11. La multi ani inca odata fetitei cu fundite!!! Tortul arata extraordinar de bine, e chiar reusit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Azi doresc şi eu a-ţi spune:
    La mulţi ani mică minumne
    Să creşti mare, sănătoasă
    Bună, deşteaptă şi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce surpriza placuta! Va multumesc din suflet pentru aceste randuri frumoase. Ma simt onorata!

      Ștergere
  13. Roxana, ce fel de colorant ai folosit? As vrea si eu sa fac un tort invelit in pasta de zahar, dar mi-e un pic frica sa nu o dau in bara. Am mai incercat cu pasta de lapte praf dar nu mi-a iesit prea bine.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez