joi, 30 august 2012

Busy bag 5

Publicat de Roxana la 8/30/2012 05:03:00 p.m.
1. Activitate pattern - contine o plansa cu animalele de la zoo, sursa aici.

2. Activitate de recunoastere a numerelor - e o plansa facuta de mine, am desenat o floricica pe care am scris, in mod aleatoriu, numere de la 10 - 20.  Sub floare sunt trecute numerele intr-un tabel de control, cand termina de gasit numarul merge in tabel si bifeaza in casuta.

3. Puzzle Clubul lui Mickey Mouse -  multumesc Laura pentru sursa.

4. Stampile - Winnie si prietenii, uneltele lui Manny Iscusitul, aici am scris despre ele.

5. Shape snake - detalii aici

Si mai multe idei de busy bag gasiti in colectia Busy bag.

9 comentarii:

  1. si eu am folosit azi stampile cu Winnie!:D
    imi plac ideile din busy bag 5.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideile tale cand vin, le tot astept :)
      Ma bucur ca iti place acest saculet :)

      Ștergere
    2. ce sa vina, ca nu mai fac fata.
      nu vezi ca nici nu mai scriu pe blog??:((
      ideea asta cu invitatii imi fura tot timpul.:))
      [discutam, analizam, corectam etc, etc]
      dar nu-mi pare rau.:)

      oricum, colectia ta este excelenta si ai niste idei extraordinare! nu-i asa ca ai reinflorit, mamica bloggerita ce esti?? de la sute de kilometri iti simt pasiunea.:)))

      apropo, vezi ca la Bricostore in parcare e un circ si au animale afara, poti sa duci copiii sa le vada. am fost pe acolo acum vreo 2 zile cu treaba, nu cred ca au plecat.

      si, uite, cu colectia ta, o sa ma uit si printre postarile mai vechi sa vad daca nu am idei care se potrivesc.

      Ștergere
    3. Hahaha, chiar asa, de la sute de km? Da, ai dreptate, imi place tare mult colectia :)
      Multumesc pentru pont. Dam o fuga la circ in wk.
      Dar tu te plimbi, nu gluma. De parca Bucurestiul ar fi langa Oradea :)))
      Apropo de invitati, e super faina ideea ta! Bravo!

      Ștergere
    4. si eu credem ca nimeni nu ma intrece la plimbari :)))

      Ștergere
    5. mmmm cred ca suntem cam la fel.:)

      Ștergere
  2. Imi place idee cu floarea, trebuie sa o incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o idee la care nu m-am gandit, m-am trezit desenand o floare si niste numere. A fost ceva spontan. Lui David ii plac activitatile de acest gen, mai ales daca ii pun si o lupa alaturi.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez