marți, 14 august 2012

Cu creta pe asfalt

Publicat de Roxana la 8/14/2012 10:30:00 a.m.
E vara, e vacanta si noi profitam la maxim. Ne jucam liber, cum ne vine, cu ce ne vine, unde ne vine, nimic organizat.

Cand stam in casa, mai facem un puzzle, desenam, dansam, ne jucam de-a v-ati ascunselea, facem gimnastica, ne balacim la baie, facem teatru de papusi.


 Iesim in parc, mergem cu tramvaiul, ne balacim in fantanile arteziene pana ne udam la piele, mancam inghetata ( neaparat cu "casumi", preferata lui David ), ne plimbam, vizitam, exploram locuri noi sau vechi, experimentam orice.

Uite cum ne-am jucat ultima data. In timp ce desenam pe asfalt mi-a venit o idee, ce ar fi sa facem un joculet.
Am desenat un dreptunghi, pe care l-am impartit in mai multe patrate, in care am scris cate o comanda. In fata dreptunghiului am trasat o line de start ( David a facut si o trecere de pietoni )
Se joaca liber, fara castigatori, scopul e sa ne distram si sa facem putina miscare. Ne asezam in fata liniei de start si aruncam cu o pietricica in dreptunghi. Vedem in care patrat a ajuns pietricica si executam comanda scrisa.
Ne-am distrat copios. Va recomand sa-l incercati. Puteti scrie orice comanda doriti.


Cateva desene:
 o oaie
 un tractor cu remorca
 un leu

4 comentarii:

  1. simpatic jocul, un fel de sotron cu comenzi.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoos! Mi-ai facut pofta de inghetata cu capsuni, dar trebuie sa aman pentru joi un asemenea rasfat :). Bucurati-va de vara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia,ne bucuram din plin, insa de doua zile se face simtita toamna :(

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez