vineri, 24 august 2012

Gusturile copilariei

Publicat de Roxana la 8/24/2012 03:46:00 p.m.
Inima imi tresalta de fiecare data cand ma gandesc la mancarea facuta de mama.  Bors cu carne sau placinta cu branza, cozonac sau friptura la ceaun, mai bune ca la mama nu am mancat nicaieri in alta parte.

In amintirea copilariei, cu drag merg la piata si cumpar harbuz ( pepene rosu sau lebenita ), cel mai mare, caci de la tata stiu ca, doar cel de 10 kg e cel mai bun. Si cum sa nu-l cred, cand imi amintesc cum il punea pe masa afara si cand baga cutitul sa-l taie, trosnea si se crapa. Avea cel mai mare si dulce miez.
Cand ma uit la copii si ii vad cu cata pofta mananca harbuz, parca ma vad pe mine copila.

sursa
Imi doresc ca peste ani, cand copilasii nostri vor creste, cu drag sa-si aduca aminte de copilarie. Pentru asta, tati si cu mine, incercam sa ne facem cateva obiceiuri frumoase, care sa dainuie in mintea si sufletul copiilor nostri.

Multumesc Iulia pentru provocare. Mi-ai facut ziua frumoasa, invitandu-ma sa ma gandesc la copilarie. 


Un comentariu:

  1. Roxana, ma bucur mult ca mi-a venit ideea asta...citind ceea ce scrieti si voi imi dau seama ca afirmatia cu "copilaria copilului universal" e atat de adevarata. Si eu imi amintesc de pepenii mari, care se taiau cu sfarat, si de ciorba cu carne sau placinta cu branza...
    Iti multumesc ca ai ales sa imi raspunzi pe blog :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez