miercuri, 15 august 2012

Pictam...pietre

Publicat de Roxana la 8/15/2012 12:08:00 a.m.
Duminica, tati ne-a dus in piata de animale. David si-a exprimat dorinta de a cumpara o pisica neagra ( nu e prima data cand zice ca el vrea o pisica, care trebuie sa fie neaparat neagra).

De data aceasta, ne-a zis ca o va mangaia si se va juca frumos cu ea. Aici v-am povestit prima data ce si-ar fi dorit David sa faca cu pisica.

La piata nu am vazut nicio pisica, asa ca am admirat catelusii si porumbeii.

Insa, David a vazut ceva si mai interesant: PIETRE, multe si mari. Sigur, nu am putut pleca de acolo pana nu s-a jucat putin cu ele. I-am spus ca daca vrea poate lua una acasa sa o pictam. El a vrut doua.

Tot drumul spre casa a fost tare extaziat de idee. A avut grija sa nu cumva sa uitam pietrele in masina. Cum am fost toata ziua plecati, am amanat pentru a doua zi activitatea.

De cum s-a trezit dimineata a  pus pietrele pe masuta si m-a rugat sa-i dau pensula si culorile.

S-a asezat la masuta si cu mare entuziasm, atentie si rabdare a pictat pietrele, singur, fara niciun ajutor din partea mea.



 Iata ce a iesit:


Suntem tare mandri de el, e micul nostru artist :)


10 comentarii:

  1. ce colorata si frumoasa este acum piatra! pun pariu ca nu se gaseste alta in univers la fel de frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna ideea cu pictatul pietrelor, Roxana.
    Ai mei copii au pictat doar geamurile, oglinda si faianta :)

    David merge la gradinita sau faci cu el homeschooling?

    RăspundețiȘtergere
  3. pare o roca de pe o planeta colorata.:)
    bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Roxana, ce fel de acuarele ati folosit?
    Am gasit si noi 2 pietre ieri in timp ce ne plimbam, le-am dus sus si le-am pictat, dar nu au iesit asa de colorate...

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari micului artist!
    Cu ce fel de culori ati pictat pietrele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit culori acrilice de la Daco, acestea sunt:
      http://www.galeriacreativ.ro/galeriacreativ/eshop/6-1-Culori/132-3-Acrilice/5/2823-Set-acrilice-Daco-12-buc

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Mami, joaca-te cu mine! Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez